Snyggt!
Tjusigt!
Spelredo? Hörde jag att @mikethemachine redan anmäler sig till vårsäsongen i StockBowl? 😃
Haha hur många lag kan man anmäla @Ionas
Ödlorna är ju också spelredo :)
Pratade om förvaring tidigare och blev till slut en warhammer väska för 350kr på Marketplace. Plats för ca 100 figurer. Kändes bättre än en gammal iPad kartong och någon lamplåda
Stiligt! :)
Ingen vidare utveckling att söka marketplace när man hittar målade lag. Svårt att säga nej till 500kr inklusive frakt.
Någon som vet vilka de två extra figurerna är so coach??
Startat på chaos-laget från förr 🤓
Så retrosnyggt - blir avis!
Mycket vackert! :D
Super fint @mikethemachine !
Tack ska ni ha, jag är riktigt nöjd med dem nu när de är färdiga.
gubbarna är fina och så men jag tycker inte det känns kul alls att möta dig med underworld. du borde satsa på typ goblins istället.
Ingen fara Grumple, de är levererade till någon som verkligen kan spela dem.
Måste tillägga att det är goblins med i underworld ;)
Stockbowl Open gjorde mig så enormt peppad och jag laddar för fullt för nästa gång jag kan komma och träffa alla härliga coacher.
Dönickar pågående ☠️
Grymma!
Tack @havaji känns som ett roligt projekt :)
Gött när man når ett mål :)
Alverna färdiga för spel 🥳
Mega-laget klart
Necro
Khemri
Undead
Comments
Snyggt!
Tjusigt!
Spelredo? Hörde jag att @mikethemachine redan anmäler sig till vårsäsongen i StockBowl? 😃
Haha hur många lag kan man anmäla @Ionas
Ödlorna är ju också spelredo :)
Pratade om förvaring tidigare och blev till slut en warhammer väska för 350kr på Marketplace. Plats för ca 100 figurer. Kändes bättre än en gammal iPad kartong och någon lamplåda
Stiligt! :)
Ingen vidare utveckling att söka marketplace när man hittar målade lag. Svårt att säga nej till 500kr inklusive frakt.
Någon som vet vilka de två extra figurerna är so coach??
Startat på chaos-laget från förr 🤓
Så retrosnyggt - blir avis!
Mycket vackert! :D
Super fint @mikethemachine !
Tack ska ni ha, jag är riktigt nöjd med dem nu när de är färdiga.
gubbarna är fina och så men jag tycker inte det känns kul alls att möta dig med underworld. du borde satsa på typ goblins istället.
Ingen fara Grumple, de är levererade till någon som verkligen kan spela dem.
Måste tillägga att det är goblins med i underworld ;)
Stockbowl Open gjorde mig så enormt peppad och jag laddar för fullt för nästa gång jag kan komma och träffa alla härliga coacher.
Dönickar pågående ☠️
Grymma!
Tack @havaji känns som ett roligt projekt :)
Gött när man når ett mål :)
Alverna färdiga för spel 🥳
Mega-laget klart
Necro
Khemri
Undead