MikeTheMachine lär sig

245678

Comments

• Första målad, kanske ingen fröjd för ögat men jag gillar iden :)

ahvzbWO.jpg
  • Snyggt! Hejaheja!!
  • Funderar på att uppgradera basen med ett kullager så det går att snurra pjäsen som en fanatic :)
  • Ligger i med målandet idag :)

RWfnGQX.jpg

Z5yMQw9.jpg
  • Älskar den kluvna tärningen!
  • Jag med, gjorde om den också så att den klyver en 1a istället för 6a
  • Jag med, gjorde om den också så att den klyver en 1a istället för 6a

hade ju kunnat vara motståndarens tärning som flingen klyver.
    och ibland vill en ju faktiskt slå om lyckade slag, men klyva etta är nog mer passande :)
  • Kan ha varit för en Quadrapow antar jag Broccooli

• Mycket bra bus och present i förskott, från min tjej Emma och Daniel "IMP" Tavast.

ole90L6.jpg

qGFT3oF.jpg

Dice tower med ingraverad logga och allt :)
    Kolla in vad mer IMP har på lager: www.thewoodineer.se
  • Kanske kräver lite mer förklaring =)

Emma fick reda på att MTM skulle beställa ett torn och när vi skickade meddelanden om hur loggan skulle se ut, hon skickade ett SMS och kapade beställningen. Emma och jag planerade sen hur överraskningen skulle ske, resultatet blev en förvånad mikethemacine =)
  • Kul, och grymt fint torn!
  • edited June 2019
    1TMomIm.jpg

Basade mina gamla råttor till Stockbowls final dag, räckte inte hela vägen men en andra plats är inte fy skam.
    Grattis Razta som tog hem säsongen :)
  • Tjusigt!
  • edited July 2019
    Efter en rolig helg i Sundsvall var inspirationen på topp och jag strippade Ogren på färg när jag kom hem. Idag började jag mål och eftersom jag är med i team wales på WC kör jag med delade känslor :P

e59RAak.jpg

Sneakar in denna också :)

ntO7Kfm.jpg

• edited July 2019
    Så grymt coolt. Eftersom det är mina hemländer känns det extra snyggt. Men du vet väl att den röda draken bara är modernt Tudorpåhitt. Det skall egentligen vara en svart korp.
  • Pellevin wrote: »
    Så grymt coolt. Eftersom det är mina hemländer känns det extra snyggt. Men du vet väl att den röda draken bara är modernt Tudorpåhitt. Det skall egentligen vara en svart korp.

Hahaha crap, synd jag inte visste det. Kanske får leta nya nagel-klistermärken.
    Fast när jag tänker efter är ju inte jag från stenåldern ;)
  • edited July 2019
    Insåg att jag inte lagt någon bild på resten av laget men i denna stil har jag valt att måla dem. Grönt för Wales och gult för Sverige.

d3gBEsb.jpg
  • edited July 2019
    Ogren har en grund och det är bara catcherna kvar. Sedan småpill för att man aldrig blir nöjd.

Blev även klar med baser för samtliga positioner idag:)

Dzfq9jV.jpg
  • Tack @Ikterus för huvudet, var ett roligt projekt och nu har jag min egen MikeTheMachine coach model. Kroppen är en alchemist från Black Chapel Minatures :)

NmPlIJH.jpg
  • Tar sig! Han förtjänar en utvisning.
  • Då måste jag börja foula antar jag :)
  • Då måste jag börja foula antar jag :)
    Testa lite på roxanna i helgen.
  • Stiligt!
  • @grumplekins är väl bara Iftp som kör med Roxanna och där blir det ingen foul även om man vill :)
  • tjub wrote: »
    Stiligt!

Tack :)
  • edited August 2019
    @grumplekins är väl bara Iftp som kör med Roxanna och där blir det ingen foul även om man vill :)

Jag fick in en! Visserligen när det inte spelade så stor roll längre, men allt för att få en stilig head coach utvisad va.
  • Absolut, får jobba på det :)
  • Haha, vad fett! Medeltidsbyxor och cyborghuvud måste ju bli det nya svarta.
Sign In or Register to comment.