Emma fick reda på att MTM skulle beställa ett torn och när vi skickade meddelanden om hur loggan skulle se ut, hon skickade ett SMS och kapade beställningen. Emma och jag planerade sen hur överraskningen skulle ske, resultatet blev en förvånad mikethemacine
Efter en rolig helg i Sundsvall var inspirationen på topp och jag strippade Ogren på färg när jag kom hem. Idag började jag mål och eftersom jag är med i team wales på WC kör jag med delade känslor :P
Så grymt coolt. Eftersom det är mina hemländer känns det extra snyggt. Men du vet väl att den röda draken bara är modernt Tudorpåhitt. Det skall egentligen vara en svart korp.
Så grymt coolt. Eftersom det är mina hemländer känns det extra snyggt. Men du vet väl att den röda draken bara är modernt Tudorpåhitt. Det skall egentligen vara en svart korp.
Hahaha crap, synd jag inte visste det. Kanske får leta nya nagel-klistermärken.
Fast när jag tänker efter är ju inte jag från stenåldern
Tack @Ikterus för huvudet, var ett roligt projekt och nu har jag min egen MikeTheMachine coach model. Kroppen är en alchemist från Black Chapel Minatures
Comments
Första målad, kanske ingen fröjd för ögat men jag gillar iden
hade ju kunnat vara motståndarens tärning som flingen klyver.
och ibland vill en ju faktiskt slå om lyckade slag, men klyva etta är nog mer passande
Mycket bra bus och present i förskott, från min tjej Emma och Daniel "IMP" Tavast.
Dice tower med ingraverad logga och allt
Kolla in vad mer IMP har på lager: www.thewoodineer.se
Emma fick reda på att MTM skulle beställa ett torn och när vi skickade meddelanden om hur loggan skulle se ut, hon skickade ett SMS och kapade beställningen. Emma och jag planerade sen hur överraskningen skulle ske, resultatet blev en förvånad mikethemacine
Basade mina gamla råttor till Stockbowls final dag, räckte inte hela vägen men en andra plats är inte fy skam.
Grattis Razta som tog hem säsongen
Sneakar in denna också
Hahaha crap, synd jag inte visste det. Kanske får leta nya nagel-klistermärken.
Fast när jag tänker efter är ju inte jag från stenåldern
Blev även klar med baser för samtliga positioner idag:)
Tack
Jag fick in en! Visserligen när det inte spelade så stor roll längre, men allt för att få en stilig head coach utvisad va.