Alltså jag har ett Feldherr till dicetower och lag plus markeringar och en bricka för när jag åker iväg. Det är mer hemma lagen ligger i lådor ”typ glasslåda ;)”
Tänker bara att jag borde göra något åt den lösningen 😃
Blir lite blandat från 2:ed och 3:ed då jag inte hade full roster från 2:ed. Funderar fortsatt hur jag ska placera färgerna men lila/rosa/guld känns rätt
Comments
Okej så typ alla kör samma lösning? Ingen med en specialare :)
Hittade detta som var från en Sundsvallsturnering om jag minns rätt. Vad har vi här från Greebo?
@Oberwald_1
Greebos Khorne
Fasen vad kul, Khorne verkar ju rätt skoj ändå :)
Tyvärr så är det gamla Khorne så du har inte riktigt rätt mängd av alla gubbar utan att fixa lite.
Ahhh får tänka till på det om jag någonsin tar mig till detta lag @Aos :)
@mikethemachine tror att skoberget använde någon sorts av plastlåda för glass och bära vräkte ner spelarna.
Alltså jag har ett Feldherr till dicetower och lag plus markeringar och en bricka för när jag åker iväg. Det är mer hemma lagen ligger i lådor ”typ glasslåda ;)”
Tänker bara att jag borde göra något åt den lösningen 😃
ah. jag har mina lag i egna sådana feldherr-inlägg.
men tror att @Melisqus är snäppet 'värre' och har en egen feldherr för varje lag så att det är extra lätt att ta det lag som ska spelas.
Nu är de hemma i Vällingby från England 🤖
Tack för hjälpen @Duckwing
Då skall dom bara få komma ut på en plan snart också....
Kanske redan nu Augusti i Sala??
Behöver du låna lag eller @Juiblex 😁
Hahahaha, har även ett "nästan" klart Lizzard lag också....
Men tror att det är Year-of-the-Elves som gäller för mig :-D
PS. Behöver du har tillbaka din alver innan eller efter 18 Augusti? :-D DS.
Det går bra vilket som men behåll dem gärna i lådan då jag varit slö nog att inte lacka dem 😂
Möjligt beroende på gång. Folk kollar siffror på nummerplåtar och jag letar NAF namns förkortningar.
Hahaha
Hojta till om du ser en DRX, alternativt DUM, GUL, FUL eller hela BAD-455
Köpte detta på köp direkt 399kr. Kändes som ett bra köp, vad säger experterna?
MTM lär sig
Fantastiskt kap för 400 spänn
Bra köp!
tre mutanterna går att köpa i en kort period nu på GW, dom kostar 225kr.
Så Lord Borat och Chaos allstars för 174kr ;)
Måste Lord Borat ha en grön mankini?
@Drexxl det är typ ett måste att måla honom i neongrön nu
Rotat fram färgerna i förrådet nu när inskolningen startat. Får se om man hinner måla några fler lager 😀
Lycka till! Tid är ett flyktigt begrepp! Den som ser klar ut är snygg!
Yes, klassisk sculpt! Snyggt, heja heja!
Blir lite blandat från 2:ed och 3:ed då jag inte hade full roster från 2:ed. Funderar fortsatt hur jag ska placera färgerna men lila/rosa/guld känns rätt
Några steg framåt på linos. Detaljer kvar men kanske ska hoppa på nästa position för att försöka få ihop ett fullt lag snarare än kvalite
Gulliga!
Vem behöver inte minst ett rosa lag 💕
Mina norse känns ju som perfa för rosa - skön ide!
Snygga - gillar retrostilen