Då var det dags för match i CCL play off igen. Imorgon Fredag kl 10:00 mot Crucifer, som är den som vunnit CCL flest ggr. Får se hur mina Lizards 200k ned står sig mot hans Chorfs.
Lycka till! Har du råd med Slibli, eller blir det wiz-babe som inducement?
Man får skumma 40k i slutspelet så 240k totalt har jag. Tänkte Hemlock (170k) plus en Babe.
Då får jag 12 spelare i varjefall och kan vara jobbig mot hans hobgoblins. Då han saknar en bull och en blocker.
haha nice
Jag lyssnar på Cruc medan jag fixar.
Hörde att andra streamare möjligtvis också kommer stream om man vill ha mer kommentator är Cruc som kommer spela. Men vet inte vilka tyvärr
Matchen gick ju riktigt bra utöver det. Två first action dub skull, utan re rolls blev dock för mycket. Annars fick jag det man-övertaget jag behövde tyckte jag. Helt klart bra match med lite jobbig out come.
Bättre lycka nästa gång
Snyggt, Mike! De där figurerna är ju hopplösa att måla.
Ja de har ju inte flest detaljer i världen. Det som var roligast att se är att målningen gått framåt sedan sist jag målade en sådan figur (på typ sent 80-tal)
Comments
Jävlar vilket gott skratt jag fick!!!
Live stream från hans sida gissar jag.
Då får jag 12 spelare i varjefall och kan vara jobbig mot hans hobgoblins. Då han saknar en bull och en blocker.
Tidigt är en definitionsfråga, träningen klar och sitter och skruvar Ikea-möbler till balkongen nu
Jag lyssnar på Cruc medan jag fixar.
Hörde att andra streamare möjligtvis också kommer stream om man vill ha mer kommentator är Cruc som kommer spela. Men vet inte vilka tyvärr
Bättre lycka nästa gång
Ska bli kul att måla hur som helst
Yeomen nr8 nästan klar då
Ja de har ju inte flest detaljer i världen. Det som var roligast att se är att målningen gått framåt sedan sist jag målade en sådan figur (på typ sent 80-tal)
Framtida Blood Bowl spelare
Eller: grattis!!
Stort grattis till familjen!
Säg till om du behöver hjälp med gardinerna! Det tog mig 3 år att få upp dom