MikeTheMachine lär sig

135678

Comments

• havaji wrote: »
    Haha, vad fett! Medeltidsbyxor och cyborghuvud måste ju bli det nya svarta.

Jag valde faktiskt den alchemisten pga byxorna, då human linemen från 3ed har likadana :)

• edited November 2019
    y9xbxpZ.jpg

Efter den något röriga WC upplevelsen att spela med folk jag aldrig träffat och vara tidspressad att hinna med flyg hem för tenta, medan turnering bara blev senarelagd är jag nu lite på banan igen. Fann tid att måla mina Dark Elfs spel redo nu och kan det bli dem i nästa turnering kanske?

Starkaste minnet från turneringen var inte placeringen utan att ta del av blood bowl glädjen med SCHWEDEN SCHWEDEN SCHWEDEN, tack Lard för att du låg på :)

Vilken färg bör Witch Elfs ha på baserna? Rookie fråga, jag vet men snart har jag koll :)
  • lila skulle jag kört på witch
  • Lila skulle vara snyggt men finns det en standard färg? Jag är lite trångsynt när det kommer till sånna saker :P
  • lila är standardfärg
    kolla stockbowls websida
  • edited November 2019
    Standardfärg är blå. Strikers har blå, medan specalister (Assassins) har lila.
  • Blå it is, svårt att vika sig för en legend :)

Brocc inget illa menat :P

Tack för hjälpen boys
  • visste att lila fanns. och lila är typ en blå nyans.
    men helt rätt. minnet som svek mig
  • Snygga blå baser!
  • Tjusigt! MtM lär sig bra tycker jag!
  • Pellevin wrote: »
    Snygga blå baser!

Like a Pro ;)
    havaji wrote: »
    Tjusigt! MtM lär sig bra tycker jag!

Andra laget färdigt, nu får jag bara subba 3 månader till i AndyDavos twitch så får jag en darkelf mini skulptad som honom. Tänkte det kan bli en rolig coach model :)

• Andra laget färdigt, nu får jag bara subba 3 månader till i AndyDavos twitch så får jag en darkelf mini skulptad som honom. Tänkte det kan bli en rolig coach model :)

andy-davo-pre-order.jpg
  • pedda wrote: »
    Andra laget färdigt, nu får jag bara subba 3 månader till i AndyDavos twitch så får jag en darkelf mini skulptad som honom. Tänkte det kan bli en rolig coach model :)

andy-davo-pre-order.jpg

Japp, det är den jag tänker på, är på 21 månader nu och vid 24 får man en sådan :)
  • wd2XX1k.jpg

Fick hem AndyDavo i lådan.

RvFijuZ.jpg

Rätade upp honom lite för att få plats på en mindre bas vilket passar då han blir lite längre än 3:ed laget jag har :)
  • edited December 2019
    D6cw6ru.jpg

Zt0nIRI.jpg

Progress med Davo.

Vill passa på att tacka alla i detta community, det har varit ett roligt och lärorikt år.
    Ser fram emot vad nästa år har att erbjuda :)
  • Sådär ja, laget känns klart. Kan det bli premiär på Valentines kanske? eller hinner jag måla ett annat :P

O4Qgu8b.jpg
  • Det skulle vara asroligt om du skrev ”do you know who I am” istället för naf namnet.
    Minns inte riktigt hela historien, men den är kul.
  • Var inte det Jimmy Fantastic som lade den linen? @kaju
  • Kan någon storyn som quote skulle jag kunna skriva det i bak på gubben. Så när man vänder är det AndyDavo :)
  • tT3W2FK.jpg

U54CrpM.jpg

Beställde denna gris från greebogames när Andy modellen blev skickad.
    Passar rätt bra som APO eller vad sägs :)
  • Mer grisar är alltid positivt. Målningen blir bättre och bättre Mike, snyggt!
  • Tack Havaji, det är skoj att det händer något.
  • 413DKTj.jpg
    C2y756A.jpg

Köpte med en klo från greebogames när jag ändå Andymodelen skulle skickas.
    Tänkte att denna 3:ed linerat kan bli en bra Glart till mitt 2:ed skavenlag.

Klo/arm för chaos dwarf, 3:ed linrat och ett axelskydd från goblin i 40k.
  • edited May 2020
    I corona tider har jag gjort ett försök i CCL och kvalade med Lizardmen. Idag kl 13:00 kommer min första runda islutspelet spelas och motståndet står Gimlik för. En duktig coach från Stockholm. Länkar om det kommer någon som streamar matchen :)

• Live om 5 min :)
  • Lycka till!
  • edited May 2020
    Grattis. Snyggt jobbat. Såg tungt ut ett tag.
  • Ingen Krox TD. Booh!!! :D
  • cbP6azH.jpg

ex8P6Gd.jpg

Tack @Nyaga :)
    Inget kan gå fel i denna tröja @Kaju
    @Ionas sorry, jag var bra sugen själv
Sign In or Register to comment.