Som den förste kaptenen i det första anmälda laget så hoppas jag på hjälp med detta:
Anländer till Arlanda fredag 17.15, endast handbagage såklart. Är det någon som kör förbi Arlanda på väg mot Sala, eller skulle tänka sig att göra det för att plocka upp moi under fredagskvällen 26/1? Bidrar givet med peng till bränsle.
Brukar vanligtvis komma in på morgonen matchdag men på inrådan av min sambo som tycker jag är dum i huvudet som inte passar på att umgås mera med mina nördar så, ptja, varför inte. Jag tackade inte nej 😁
Så fredag kväll svinga några kalla 🍺, men finns det någon som kan hjälpa mig? Om flera kan så åker jag givet med den som kan närmast 17.15 såklart
Comments
jag tar med en plan iaf
Tar med plan också 👍️
Jag antar det är den nya (2016) storleken på planer som efterfrågas. I så fall borde jag kunna uppbåda två stycken.
@Smulzer - då är det någon annan som saknas för det är bara 128st på tourplay och det ska vara 129 st.
@Mago vilket som går bra. Tack!
@Frantic vi har 43 lag just nu. Så kommer behöva skrota vårt oddman lag.
Tips, vänta med att skrota till efter alla har dykt upp på plats.
@Pidpad nej exakt det gör vi på matchdagen.
Jag tar med en Alicante-plan.
Jag tar med en plan.
Jag är också rätt nöjd över att ha en lagkamrat. :)
Vågar vi hoppas på en Ranta denna vecka?
Jag tar med en plan
Jag tar med en plan
Tar med alicanteplan
Kan också ta med den vid behov.....
Men skriv en rad om det behövs, flyger in på lördagmorgon.
Jag vågar hoppas men tror inte vi får se/höra något av våra rantare denna vecka tyvärr...
Det tar lång tid att anonymisera rosters. Och en del behöver nåt pet. Tror det kanske är klart för överlämning imorgon.
Fellow blood bowlers!
Som den förste kaptenen i det första anmälda laget så hoppas jag på hjälp med detta:
Anländer till Arlanda fredag 17.15, endast handbagage såklart. Är det någon som kör förbi Arlanda på väg mot Sala, eller skulle tänka sig att göra det för att plocka upp moi under fredagskvällen 26/1? Bidrar givet med peng till bränsle.
Brukar vanligtvis komma in på morgonen matchdag men på inrådan av min sambo som tycker jag är dum i huvudet som inte passar på att umgås mera med mina nördar så, ptja, varför inte. Jag tackade inte nej 😁
Så fredag kväll svinga några kalla 🍺, men finns det någon som kan hjälpa mig? Om flera kan så åker jag givet med den som kan närmast 17.15 såklart
Jag kommer åka tåg så kan inte erbjuda skjuts men agerar gärna sällskap vid några kalla
@Marty33 tror att @Chrixx tar sig förbi Arlanda på fredagen.
Annars så kan jag plocka upp dig!
@Juiblex Hoppas du plockar upp @Marty33 eftersom @Chrixx ska plocka upp mig på Arlanda under lördagmorgonen. :)
Hej Alla.
Efter rättning rosters osv har vi beslutat om att sätta en deadline till 20.00 idag för åtgärd.
Vii har meddelat berörda.
Efter 20.00 går jag in och åtgärdar de felaktiga rosters så de följer regler och paket.
Kommer inte lägga till några nya skills så man kommer få spela utan på de spelarna.
Hoppas alla har överseende med detta men vi behöver hoppa in i nästa skede nu.
Ha det gott alla!!
Det närmar sig fort!!
Hur har en blivit meddelad? Mejl (så en ska kolla junkmail) eller är det privata mess?
@Frantic nix inte ert lag.
här på swebba eller mail är det. Några har fått sms också 😉
Ps glömde denna!
Nu när rantandet är klart kommer det någon ras-sammanställning?
@Frantic självklart. Jag som satt dagdrömt idag..
Jag är totalt förvirrad. Fler orcs och chaos än Lizard och var är alla Dark elfs?
Blir riktigt spännande
Tack! Sitter och väntar på rantandet men intressant helt klart.
18 alvlag, 18st skaven/underworld-lag 9 lizardmen, bara ett Nurgle-lag trots de fick kliva ner i tier samt bara två Norse...
Kanske är ett bra regelpaket (om än svårt att förstå sig på eftersom flera gjorde fel) men bash/dash verkar vara rätt bra fördelat imo.
Den där tabellen innehåller ett elven union och ett Orc som inte är med i ranta - elven union har återbudat och Orc är reserv
ranta är uppe! https://www.youtube.com/watch?v=HtrNNmXJ-BA
Kul att chaos chosen är delad trea som mest valda ras.