Hej Alla. Vi har pratat med Rollin Mats som tillverkade våra mattor.
De har detta erbjudande att ge er.
Rollin Mats
If you are interested in the tournament design, send us an email after purchase to Boardgamerservice@rollinmats.com. In the subject line indicate the order number and write BBSM24. We won't charge you anything extra for the design, now you can take advantage of the 12% discount on our website.
Comments
Grymt ordnat!
Bra lokal!
Fantastiska coacher och människor ❤️
5 av 5 POW:s helt klart med guldstjärna i kanten ⭐️ !!
Tack! @kaju @coma @Chrixx och @Ionas
Då efterfrågan på våra spelplaner med SM loggan va stor så tänkte vi försöka kolla med leverantören om det går ordna nå bra!
Ni som var/är sugna på köpa kan väl skicka ett meddelande till mig så sammanställer jag antal
@Smulzer - Tack för en fin turnering och spana in inboxen :D
@Frantic tack själva för ni kom!
tror möjligheten att få välja kan finnas. Borde inte va nå problem
Diceotaur har börjat planera för nästa år
Är det något som saknas i sortimentet så säg bara till, det mesta går att lösa...
Tror fortfarande på nåt som håller koll på fans, väder och score eller nåt.
har sett folk som har magneter på sitt dicetower där de sätter fast siffror för att ha koll på score. rätt smidigt och tydligt sätt.
Jag tycker det är dags att lägga ut min version av sanningen från Lördagens bravader från detta eminenta event: bloodbowlrookie.blogg.se - Blood Bowl SM 2024 Dag 1
Hej!
Det var prat om att man skulle kunna beställa sm planerna.
Har jag missat detta eller kommer det?
@Smulzer kommer posta ett erbjudande som @kremeran fixat fram åt oss.
😍
Nu är det lördag och just denna lördag så är det dax för den andra och sista delen i min lilla blogg ang SM i sala. Håll till godo: bloodbowlrookie.blogg.se - Blood Bowl SM 2024 Dag 2
Härlig läsning som alltid :)
Någon som har hela artikeln och kan printer screening?
Hej Alla. Vi har pratat med Rollin Mats som tillverkade våra mattor.
De har detta erbjudande att ge er.
Rollin Mats
If you are interested in the tournament design, send us an email after purchase to Boardgamerservice@rollinmats.com. In the subject line indicate the order number and write BBSM24. We won't charge you anything extra for the design, now you can take advantage of the 12% discount on our website.
@Smulzer kan ni posta sm designen igen?
@Smulzer - Precis som @Melisqus skriver, för det fanns väl flera olika alternativ, kan man välja utifrån dem eller är det bara en av dem som gäller?
Vad skulle kostnaden bli?
@Ynik samma som en utan SM-loggan som dom skriver och grunddesignen är ju samma som du kan se på deras hemsida.
Kan inte få upp bilden här. Slänger in den i Swebba chatten på Discord.
underlaget är valfritt. Tror de fanns 4-6 olika sorter.
priset blir väl typ kring 540 kr eller nått sånt.
Någon från STHLM som tänkte beställa och vill dela frakt? :)