@Skuld - Faktiskt, skulle ju vara sjukt rolig match att få möta dig Robin. Matchen lär ju sluta 5-4 till någon av oss.
Om jag sedan får önska motståndare för @Melisqus så skulle väl det vara @khanmank´s Chaos och @inforthepain får då möta @Marty33 för vi vet ju alla att jag inte kan vinna över Janne... skulle förmodligen förlora stort än om han dyker upp med Imperials ;)
Upptäckte att en av mina 2 planer som jag skulle ta med (neopren) hade torkat lite. är fullt spelbar men kanske inte optimal. Tar med den ändå, men ville meddela.
Om det är någon som saknar sitt rum på hotell Tinget så kanske det av någon mycket märklig anledning står i mitt namn. Fick sms därifrån om portkod mm och de säger att jag bokat ett rum där. bokningen gjord i juni.
Comments
Hahaha jag möter samma match 1 som jag mötte första matchen i fjol
Rättvist @Drexxl !
@Drexxl är de chans för revansch?
Som vanligt har man tur med tåg. Hoppas det löser sig innan 22.00
@KaithOEX Skulle inte du åka med @Zedd ? Inte för att det garanterar ankomst i tid heller. Men han sa att du skulle åka med.
@Oberwald_1 jag jobbade tills nu. Dem skulle åka tidigare än vad jag kunde. Åker med hem dock
Hmm… jag @khanmank och @Marty33 brukar alltid möta @Skuld och @inforthepain i varje lagturnering. Men inte i denna.
luktar fusklottning eller så tycker nuffle annat för en gångs skull 😅😅
Det finns 5 rundor kvar @Frantic ge inte upp hoppet
nu har dem fixat signalfelet, så förhoppningsvis kommer jag i tid XD
Var hänger folk ikväll?
@Duckwing nacka simhall
@Skuld - Faktiskt, skulle ju vara sjukt rolig match att få möta dig Robin. Matchen lär ju sluta 5-4 till någon av oss.
Om jag sedan får önska motståndare för @Melisqus så skulle väl det vara @khanmank´s Chaos och @inforthepain får då möta @Marty33 för vi vet ju alla att jag inte kan vinna över Janne... skulle förmodligen förlora stort än om han dyker upp med Imperials ;)
Upptäckte att en av mina 2 planer som jag skulle ta med (neopren) hade torkat lite. är fullt spelbar men kanske inte optimal. Tar med den ändå, men ville meddela.
@Duckwing mat och prat kl 19:30
Nu sitter man på tåget. Wish me luck!
@KaithOEX vi håller tummarna, du behövs i laget.
Om det är någon som saknar sitt rum på hotell Tinget så kanske det av någon mycket märklig anledning står i mitt namn. Fick sms därifrån om portkod mm och de säger att jag bokat ett rum där. bokningen gjord i juni.
Själv har jag bara bokat hotell silverborgen.
Hej, efter lite förvirrad (och lite lätt alkoholpåverkad) konversation på Hotell Tinget måste jag fråga:
Vilken adress ska vi spela på imorgon? Vad heter byggnaden?
/Hotell Tinget-gänget
Spellokalen: Folkets Park Ökebrogatan 3A
tomorrow game on🙌
Det verkar vara en del som tror att gamla lokalen fortfarande gäller, så förhoppningsvis åker inte så många fel imorgon.
Hoppas alla som anlänt idag har hittat nånstans att sova inatt nu!
och ni som kommer i morgon kör lugnt!
Är I västerås nu. Vänta 2 timmar sen blir det mot sala
Tror jag fixar det!
Framme I sala!
Nu jävlar
Bra jobbat Keith, fullt lag !! ses snart!!
@KaithOEX kom till spellokalen i centrum om du vill ha skjuts.
TLM är något efter tidsplanen och dyker upp i lokalen kl 9 eller strax efter.
Squad pairings rund 2
Squad pairings round 3
Riktigt fin info här tillsammans med tourplay men någon som förstått var lagens poäng samlas?
lagens poäng samlas i Score. Kommer en uppdatering av ställning efter dagens 3 matcher
inför runda 3 spelar 2 finska lag på toppborden