Om jag minns rätt så brukar World Cup event vara så att man säger åt varje lag att ta med planer till halva laget. Det brukar lösa sig ganska smidigt då.
Jag tar gärna med min plan dit jag spelar. Vill inte gärna spela på en liten eller otydlig plan ;)
Eller hade ni nån annan plan på hur man ska lösa detta?
Det har lottats i den ordningen man har registrerat sig i tourplay. Alltså i fallande ordning i participation list. Oberwald registrerade sig först i sitt lag och Mr.selecta i sitt. dvs de möter varandra på bord A.
varje bord har platserna A,B och C
Det blir upp till varje Squad leader att hjälpa sitt lag hamna rätt!
Det har lottats i den ordningen man har registrerat sig i tourplay. Alltså i fallande ordning i participation list. Jag registrerade mig först i mitt lag och Mr.selecta i laget v möter, dvs vi möter varandra på bord A.
Comments
@Frantic det blir fredag kväll. Lite åt gången så ni får våndas så mycket det går
Finns det någon annan anledning än att plåga oss med att vänta tills fredag?
Vill ni kan ni lotta teams mot varandra i morgon och sedan vem som möter vem på fredag.
Skulle ändå underlätta för de som har någon tanke på att prata taktik med varandra innan :)
@Frantic jag hade inte lottat tidigare än fredag som arrangör med tanke på eventuella bortfall pga sjukdom och annat.
@coma sant 👍
Nu är rosters och squads öppna för allmän beskådan i tourplay.
jag kommer at ha med quadrapow som spotpris också
Tar med en Alicante-matta :)
Hej alla. Saknar 8 planer. Är det nån mer som kan tänka sig ta med?
Jag kommer ha med mig ett plan.
Jag kan ta med en.
Håll till godo! I morn kommer Player vs Player. Observera att högst upp står vilket plats man spelar på vid bordet
Oh najs 🤩👍
Jag tar med plan.
Ouff! Regerande mästarna mot laget med flest picks i ranta tråden i första omgången!
@sirvejlance heder till att ni ställer er på frontlinjen i helgen. 🇸🇪 stödet finns bakom er
@Smulzer ❤️ vi ska göra vårt yttersta ! 🇸🇪
@Smulzer 8 planer ska gå att skrapa fram.
Om jag minns rätt så brukar World Cup event vara så att man säger åt varje lag att ta med planer till halva laget. Det brukar lösa sig ganska smidigt då.
Jag tar gärna med min plan dit jag spelar. Vill inte gärna spela på en liten eller otydlig plan ;)
Eller hade ni nån annan plan på hur man ska lösa detta?
@Smulzer Jag tar med en Alicante och en startbox-plan.
@Ionas Copycat!
Men jag utmanar dig att också hitta 3 stycken EuroBowl 2014 Belgien-planer att ta med!
Om du inte räknat med min Alicante-plan så borde den rymmas i väskan också…
@kaju Bra ide till framtiden.
Vi har 45 planer i föreningen. skönast är om planen kan ligga kvar hela tiden istället för stöka om. men förstår om folk vill spela på "sin" plan
jag tar med en till
Då ska vi va hemma på planerna! Tack Alla!!
Vilken stämning! En bil kommer lastad med skåningar redan till middag fredag kväll i Folkets hus.
Och tänk att alla ska följa med o se fröken Snusk på lördag också. Helgen har allt🙂.
1 Dag kvar!
Det har lottats i den ordningen man har registrerat sig i tourplay. Alltså i fallande ordning i participation list. Oberwald registrerade sig först i sitt lag och Mr.selecta i sitt. dvs de möter varandra på bord A.
varje bord har platserna A,B och C
menas det att man spelar som upplägget står, alltså att coach a möter coach a i andra gruppen?
@KaithOEX ja det stämmer.varje bord har platserna A,B och C
tex Bord 1 så ska Coma spela på plats A!
Det har lottats i den ordningen man har registrerat sig i tourplay. Alltså i fallande ordning i participation list. Jag registrerade mig först i mitt lag och Mr.selecta i laget v möter, dvs vi möter varandra på bord A.
Tack @Oberwald_1 då behövde inte jag kolla mig. Dags för Revansch hoppas jag
@mrselecta Dubbla dirty players fixar biffen 🥳