Swedish Nationals (Major) 2024 27-28 January Sala
Nu var det dags igen.
Vi välkomnar er alla att återigen tävla om SM titeln i Sala den 27-28 Januari 2024
Boka upp denna helg för en otroligt häftig upplevelse. Sprid gärna detta så kanske vi kan göra detta evenemang större än förra året.
Länk Registrering https://ebas.sverok.se/registrations/add/1568
Adress Spellokal Ökebrovägen 3A, 733 37 Sala
Spelschema
- Lördag
- Game 1: 10-12:15
- Lunch break 12:15-13:30
- Game 2: 13:45-16:00
- Game 3: 16:15-18:30
- Söndag
- Game 4: 8:30-10:45
- Game 5: 11:00- 13:15
- Lunch break 13:15 14:15
- Game 6: 14:30 - 16:45
- Prisutdelning: 17:15 ”
Ruleset
Team Building Tourplay
Blood Bowl Tournament - News Swedish National Championship 2024 (tourplay.net)
Tournament Sponsors!
Greebo Games | Custom Fantasy Football Miniatures (greebo-games.com)
www.rollinmats.com
Comments
Anmäler:
Ume Beer Bandits
@Marty33 @Frantic @khanmank
Anmäler: ranta mellis
@Melisqus @Skuld @inforthepain
efter att ha kollat med mina lagkamrater. Oklart om de vill ha med mig efter katastrofen i vm
Anmäler ”Borlänge Fantastisk Foul”
@kaju @suncar @Jox
Anmäler " Valhalla United"
@mrselecta , @KaithOEX @Sindragosa
kör ni lagpoäng den här gången?
Anmäler ”Beast Coast”. 😊
@tjub @Khy @BigFred
oavsett svar på förra frågan kommer @Nyaga @Ionas och @grumplekins
@grumplekins Vi kommer med svar när alla anlänt hem från Spanien. Men vi har med synpunkterna från Förra SM i bakhuvudet.
@Pertan @Juiblex och @Chrixx anmäler oss. Vi kommer försvara titeln som bästa svenska lag!
Vi kommer förära den unga staden Sala med fint folk fr huvfudstaden.
@grumplekins Ja det blir squad points,så nu har ditt lag ingen anledning att placera er sämre än senast.
@Pertan Kul ni kommer från Hufvudstaden. Inte första gången vi får besök därifrån då vi 1710 inkvarterade hela hovet och var Huvudstad själva under 1 års tid.
Anmäler lag med mig, Froxt ocg Moldline. Lagnamn kommer.
@Smulzer Var försiktig med att rätta finnen han har NATO bakom sig nu. My spelling mistakes are backed by nuclear power.
@Ionas :D De glömde jag
@Smulzer precis som sig bör. Dock var det vår gode vän och ordkonstnären @Juiblex som vi fårtacka för meddelandet :P
Kommer. Mer info om laget senare😉👌
Vart kan man läsa eurobowls regler?
Anmäler "Stockholm in a Bottle"
@Fredlund och @GetTheRef spikade. Vi sitter i kontraktsförhandlingar med en tredje spelare. Återkommer när konkurrensverket granskat och allt är signat
Tummenupp!
ungefär samma som stockbowl open
”Foolande Folkpensionärer” anmäler sig
@Viccy , @finlj658 , @sirvejlance
@Zalaya Det kan man inte göra än. det är på G
Nu har jag uppdaterat första sidan med Boendealternativ.
@Smulzer - är tiderna samma som förra året? Tänker boka resa och det skulle vara kanon om dessa kan meddelas så snart som möjligt. 🤔
@Frantic JA det kommer bli ungefär lika 3+3 men kanske dag 2 om vi kan korta ner lite men inte säkert hur än
@Smulzer känns 4+2 omöjligt? Det brukar hjälpa både björklöven och bohuslänningarna… Många har ju nära och kanske är OK med vilket som…
@Smulzer & @grumplekins
Japp, men jag är i dagsläget mest intresserad när första matchen är. Förra gången kunde jag flyga ner på lördagen vilket skulle uppskattas om det gick att göra denna gång också?
kan landa 08.00 på Arlanda och numera känns det som att jag har en privat chaufför i form av @Chrixx som brukar kunna köra. Kanske går bra den här gången också?
@Frantic Det blir samma starttid på lördagen.
Hur har det gått med boende?
Vi kommer köra 3+3 så vi orkar umgås på kvällen.
Det vet du @Frantic 😁
@Smulzer - Basse bokade på hotell Tinget, så det gick väl bra :)
@Frantic Topp. vi är lite oroliga boende blir uppbokat av kriminalvården. men vi har sagt till alla boenden vi ska ha event så de skulle försöka hjälpa oss