Vi boende bokat för tre, men kommer alltså bara vara två. Hör av dig för detaljer. Har du stl m i tröja finns det upptryckt tshirt med logotyp för squad och som vi har byggt lagen finns som sagt även ett squadpoint att tillgå.
Jag registrerade mitt lag i tour play, men det verkar inte stämma riktigt med kostnaden. När jag valde Necromantic horror, så är det 1200k att köpa spelare för. Men det borde väl vara 1170k ?
Det är för att paketet med extra cash ska gå att ta. Det finns ingen funktion i tourplay för extra pengar i improvement packs, så alla som inte tar den som ger extra cash måste lämna pengar i kassan (med undantag för tier 6). Vi kommer kolla att alla gjort rätt efter deadline.
Av min enkla Sökning på nätet, så finns inget av dem alternativen, åkerbovägen fins i köping dock, men Finns Ökebrogatan 3 a, i sala, vilket är sala folkets park, så gissar på ökebrogatan,
@Smulzer Jag har skickat in vår laganmälan med vilka raser och vilka skillpack vi vill använda. En av mina lagmedlemmar vill byta lag. Ska jag skicka ett nytt mail bara med dom rätta lagen?
Kommer det finnas ett "Odd team out"? Blir vi garanterade att spela 6 matcher?
@kaju det är lugnt att byta i Tourplay bara. Fösöker hålla koll.
Ja SAS kommer ha ett odd man lag. Vi ser lite exakt hur allt artar sig när vi fått in alla anmälningar. Tillkommit lite lag sen föranmälan så vet inte vart vi slutar i dagsläget. Men tanken är att alla som är tillresta ska få spela ordentligt.
Sen kan vi inte lösa allt så skulle nått avhopp av 1 spelare på självaste matchdagen hända får vi nog ta en funderare,
Jag tror jag lyckats pilla in mitt lag, hittar dock inte vart man lägger in teamname, men det kanske ni gör? Annars skriv en rad om ni hittar något konstigt så försöker jag styra upp det.
EDIT Hittade vart en skulle skriva det men vet inte om jag kan ändra det i efterhand? Göra om?
Comments
@havaji tyvärr inte, blev stopp på det pga serveringstillstånd
Vi boende bokat för tre, men kommer alltså bara vara två. Hör av dig för detaljer. Har du stl m i tröja finns det upptryckt tshirt med logotyp för squad och som vi har byggt lagen finns som sagt även ett squadpoint att tillgå.
Ni som är klara i Tourplay glöm inte bort att även göra klart anmälan via EBAS så jag kan pricka av er som anmälda.
https://ebas.sverok.se/registrations/add/1568
Team name for 22 White (Mago, JohnnyD och Gimpen) blev till slut Kroppslig kollaps.
Vi hoppas få till komplett anmälan under helgen, och att alla är i skick att spela i slutet av månaden.
Hmm någon som vet om det går det att lägga till gaming group i efterhand eller måste jag registrera teamet igen?
Var/hur gör jag det isf?
Efter ditt lagnamn tryck på de tre punkterna och sedan edit
Tack @Smulzer
Garanterat skit bakom spakarna men jag fick inte till det. Registrerade om teamet så nu funkar det fint :)
Bara så ingen missar. Här är era Squad Färger!
Jag registrerade mitt lag i tour play, men det verkar inte stämma riktigt med kostnaden. När jag valde Necromantic horror, så är det 1200k att köpa spelare för. Men det borde väl vara 1170k ?
Det är inställt 1200 för samtliga lag, men det stämmer att du bara har 1170, så lämna 30 i kassan så blir allt korrekt.
Det är för att paketet med extra cash ska gå att ta. Det finns ingen funktion i tourplay för extra pengar i improvement packs, så alla som inte tar den som ger extra cash måste lämna pengar i kassan (med undantag för tier 6). Vi kommer kolla att alla gjort rätt efter deadline.
Går det att byta pack efter att man har skapat lag?
@Drexxl ja det är bara byta på
När är sista datumet för att justera sina skill-val i sin roster?
12/1 tror jag det är sagt
Tack @grumplekins
Ökebrovägen 3A, 733 37 Sala finns inte när jag söker på det.
Ska det vara Åkerbovägen 3A, 733 37 Sala?
Av min enkla Sökning på nätet, så finns inget av dem alternativen, åkerbovägen fins i köping dock, men Finns Ökebrogatan 3 a, i sala, vilket är sala folkets park, så gissar på ökebrogatan,
@KaithOEX bra spaning!
Sala folkets park
Ökebrogatan 3A, 733 36 Sala
@Smulzer Jag har skickat in vår laganmälan med vilka raser och vilka skillpack vi vill använda. En av mina lagmedlemmar vill byta lag. Ska jag skicka ett nytt mail bara med dom rätta lagen?
Kommer det finnas ett "Odd team out"? Blir vi garanterade att spela 6 matcher?
@kaju det är lugnt att byta i Tourplay bara. Fösöker hålla koll.
Ja SAS kommer ha ett odd man lag. Vi ser lite exakt hur allt artar sig när vi fått in alla anmälningar. Tillkommit lite lag sen föranmälan så vet inte vart vi slutar i dagsläget. Men tanken är att alla som är tillresta ska få spela ordentligt.
Sen kan vi inte lösa allt så skulle nått avhopp av 1 spelare på självaste matchdagen hända får vi nog ta en funderare,
Men vi är förberedda
@Smulzer Mkt bra!
Jag tror jag lyckats pilla in mitt lag, hittar dock inte vart man lägger in teamname, men det kanske ni gör? Annars skriv en rad om ni hittar något konstigt så försöker jag styra upp det.
EDIT Hittade vart en skulle skriva det men vet inte om jag kan ändra det i efterhand? Göra om?
Det kan du - klicka på lagikonen överst på sidan så kommer det upp
Så team name är alltså Squad name?
oj, då behöver jag nog ändra också i så fall.
Nej, team name är team name, squad name är gaming group eller något liknande.
Det hittar inte jag iaf... tycker jag klickat på allt som finns...
@Frantic tror bara man kan lägga till det när man skapar laget. Inte efteråt.