jag kunde inte så @Oberwald_1 hjälpte mig till slut
@sirvejlance - Hittade det inte då heller tyvärr.... Inte @Marty33 heller ... dumma norrlänningar. :P
Här går det inte att välja:
och här går det inte att välja:
Edit: Hittade det nu på första bilden jag postade men kan inte komma dit med skapat lag...
Man väljer gaming group
lägga in squad name (Gaming Group) Går göra i efterhand. tryck på de tre punkterna efter ert lag sen edit. där kan ni göra det.
Annars fixar jag det. Redan ordnat
det är bara admins som har de tre punkterna efter laget @Smulzer :)
@brocCooLi - tack, jag gav upp efter att ha försökt med min tredje webbläsare för jag trodde det var det som var felet.
@brocCooLi aha förstår. Tack för du sa till. Ja lägger in på alla som inte har lagt till så slipper man krångla regga om
men @Frantic, du borde väl veta vid det här laget att det alltid är du som är felet :P
Saknar några betalande via Ebas. Anmälan stänger 12e 23.50
Nån som vet om det går sortera lagen i tourplay efter lagnamn? Nu ligger bara alla inlagda som när man regga sig.
@inforthepain och @Zedd kan man alltid lite på 🤷💛😃
@brocCooLi - lever i förnekelse så det kommer inte hända :P
@Smulzer Ser att vårt lagnamn är lite off. Det skall vara: The ache in moustache
@coma fixar
Jag var ju snabb och betalade men funderar om jag inte vill ha en lunch på söndagen.
Kan jag göra en enskild betalning för det?
@Frantic det går att lösa på plats
Hej Alla! Sjukt kul deltagarantalet blir så stort!
Kom ihåg att om ett dygn stänger slussarna kl 23.50! Det finns fortfarande spelare som inte registrerat sig via Ebas ännu!
@Smulzer - Tack :)
Hej, mejlade er för några dagar sedan. Tobias i Rajtan Titans (NAF: maktob) ersattes av Gonzalo (NAF: Gonzo_the_Loon) som ska ha gjort klart anmälan via Ebas och Tourplay.
Peter (sista spelare i Trollcap Bashers) ska vara anmäld nu i morse.
@M_arvemark japp det är klart
@Lowkey så var det. hade missat
Hej alla!
kl 23.50 ikväll låser vi Tourplay så se till så att ni gjort i ordning era lag och allt tills dess!
måste vara något fel när @inforthepain anmält sig så här tidigt?
tur att @Zedd är hjälten vi alla behöver.
@brocCooLi - Zed har förmodligen inte valt lag än.... :P
Äsch @Zedd tar en näve figurer ut en låda och får det till ett dödligt lizzard lag.... :-)
utebliven betalning = Spela Snotlings
När jag pratade med honom för en vecka sedan så trodde han att SM var den här helgen. Ångrar att jag sa som det var.
men @Oberwald_1 herregud du borde vetat bättre! :D
Comments
jag kunde inte så @Oberwald_1 hjälpte mig till slut
@sirvejlance - Hittade det inte då heller tyvärr.... Inte @Marty33 heller ... dumma norrlänningar. :P
Här går det inte att välja:
och här går det inte att välja:
Edit: Hittade det nu på första bilden jag postade men kan inte komma dit med skapat lag...
Man väljer gaming group
lägga in squad name (Gaming Group) Går göra i efterhand. tryck på de tre punkterna efter ert lag sen edit. där kan ni göra det.
Annars fixar jag det. Redan ordnat
det är bara admins som har de tre punkterna efter laget @Smulzer :)
@brocCooLi - tack, jag gav upp efter att ha försökt med min tredje webbläsare för jag trodde det var det som var felet.
@brocCooLi aha förstår. Tack för du sa till. Ja lägger in på alla som inte har lagt till så slipper man krångla regga om
men @Frantic, du borde väl veta vid det här laget att det alltid är du som är felet :P
Saknar några betalande via Ebas. Anmälan stänger 12e 23.50
Nån som vet om det går sortera lagen i tourplay efter lagnamn? Nu ligger bara alla inlagda som när man regga sig.
@inforthepain och @Zedd kan man alltid lite på 🤷💛😃
@brocCooLi - lever i förnekelse så det kommer inte hända :P
@Smulzer Ser att vårt lagnamn är lite off. Det skall vara: The ache in moustache
@coma fixar
Jag var ju snabb och betalade men funderar om jag inte vill ha en lunch på söndagen.
Kan jag göra en enskild betalning för det?
@Frantic det går att lösa på plats
Hej Alla! Sjukt kul deltagarantalet blir så stort!
Kom ihåg att om ett dygn stänger slussarna kl 23.50! Det finns fortfarande spelare som inte registrerat sig via Ebas ännu!
@Smulzer - Tack :)
Hej, mejlade er för några dagar sedan. Tobias i Rajtan Titans (NAF: maktob) ersattes av Gonzalo (NAF: Gonzo_the_Loon) som ska ha gjort klart anmälan via Ebas och Tourplay.
Peter (sista spelare i Trollcap Bashers) ska vara anmäld nu i morse.
@M_arvemark japp det är klart
@Lowkey så var det. hade missat
Hej alla!
kl 23.50 ikväll låser vi Tourplay så se till så att ni gjort i ordning era lag och allt tills dess!
måste vara något fel när @inforthepain anmält sig så här tidigt?
tur att @Zedd är hjälten vi alla behöver.
@brocCooLi - Zed har förmodligen inte valt lag än.... :P
Äsch @Zedd tar en näve figurer ut en låda och får det till ett dödligt lizzard lag.... :-)
utebliven betalning = Spela Snotlings
När jag pratade med honom för en vecka sedan så trodde han att SM var den här helgen. Ångrar att jag sa som det var.
men @Oberwald_1 herregud du borde vetat bättre! :D