Vi tänkte göra ett special avsnitt av Ranta Roster inför World Cup i Alicante.
Vi får hitta en bra lösning för att samla in roster. Sen rantar vi typ 2-3 veckor innan sista inlämningsdag (15e juni för tillfället). Så hinner man ändra sitt roster om man gillar våran feed back.
tänker ni som vanligt ranta en massa roster i vanlig ordning under ett par veckors tid eller tänker ni vara nyskapande och typ visa vilka rosters som ni är bäst i denna upplaga av regler för varje ras….
är förmodligen trög pga rejäl förkylning och feber, men kan inte låta bli att skriva av mig ;)
@Frantic bra idé, men det är så många kombinationer av varje ras. Vi kanske inte är lika kreativa som hela communityt och hittar konstiga build som kanske funkar.
*Host *harkel... vill bara påpeka att Pidpad kom tvåa inte etta på gissningen av Moss Crow Cup ... Men jag skyller på Janne som vanligt, han har inte full koll :P eller så är det jag som inte har koll på hur man räknar ;)
Du får gissa på vad du vill @Frantic men om du vill slå oss så är det bra med en unik röstning. Vill du bara bli bästa rantare så är det ju fritt att gå för det.
Comments
https://www.youtube.com/watch?v=raVXvflMp2w för moss crow cup
och en ny intro låt
Moss Crow cup: 2, 5, 9
Jag helgarderar 15, 15, 15 och endast skuld vet varför :)
Får väll vara med och gissa lite också… spikar lag nr 9
Min gissning efter att bara sett hälften ca…
jahapp… ja de var det. 🤩
3,11,12
@KaithOEX do your thang! 🐌
https://youtu.be/X45s-ycWeY4. Nytt ranta eftersnack
@inforthepain will do boss
Vi tänkte göra ett special avsnitt av Ranta Roster inför World Cup i Alicante.
Vi får hitta en bra lösning för att samla in roster. Sen rantar vi typ 2-3 veckor innan sista inlämningsdag (15e juni för tillfället). Så hinner man ändra sitt roster om man gillar våran feed back.
sjukt bra idé rantas
Hänger inte riktigt med…
tänker ni som vanligt ranta en massa roster i vanlig ordning under ett par veckors tid eller tänker ni vara nyskapande och typ visa vilka rosters som ni är bäst i denna upplaga av regler för varje ras….
är förmodligen trög pga rejäl förkylning och feber, men kan inte låta bli att skriva av mig ;)
tror de går igenom alla svenskars rosters @Frantic så att de som vill kan göra justeringar innan slutdeadline för att skicka in är.
@Frantic bra idé, men det är så många kombinationer av varje ras. Vi kanske inte är lika kreativa som hela communityt och hittar konstiga build som kanske funkar.
@brocCooLi tack för att du förklarar bättre ;)
Ah tack, skyller på förkylningen/febern :D
skyll på @kaju som inte kan förklara ordentligt annars :)
Helt mitt fel!
Ni behöver inte bråka pojkar, jag skyller alltid på @inforthepain när jag har fel eller förlorar, det är sedan gammalt ;)
Frantic..... nä, du skyller inte 'alltid' på iftp. skärpning!
Frantic 6:40PM
Ah tack, skyller på förkylningen/febern :D
Frantic 9:51PM
Ni behöver inte bråka pojkar, jag skyller alltid på @inforthepain när jag har fel eller förlorar, det är sedan gammalt ;)
*Host *harkel... vill bara påpeka att Pidpad kom tvåa inte etta på gissningen av Moss Crow Cup ... Men jag skyller på Janne som vanligt, han har inte full koll :P eller så är det jag som inte har koll på hur man räknar ;)
Pid hade ionas, bloodfeast och juiblex
@Frantic Du hade ionas, bloodfeast och drexxl
Drexxl= 10 och juiblex = 7
Men om du kollar resultatet efter runda 3 som heter också runda 4 så hade det varit:
Drexxl=7 och jubbe=8
vilket hae varit lite bättre för dig ;)
Min gissning denna gång:
1:a Khorne
2:a Skaven
Bubblare Lizardmen
@Frantic Khorne & Skaven? Då kan du inte besegra skuld så du tänker på det.
Hmm Khorne och Lizard då?
@Frantic Du får F. Hemläxa lyssna på RR igen.
Du får gissa på vad du vill @Frantic men om du vill slå oss så är det bra med en unik röstning. Vill du bara bli bästa rantare så är det ju fritt att gå för det.
https://www.youtube.com/watch?v=F1C2BEQpdys
Haha, Vet att ni det är "Kajus röstning" men den räknade jag inte med ;) också har ni ju rantat rätt också.
Nåja, jag kan ju inte frångå Khorne så Khorne och Imperial då.
jag tar skaven och owa