Stämmer bra det Ozt. Vi tänkte mer att med en till assassin så kan man stabba 3 spelare om motståndaren bjuder på en gammal go mosbricka eller en semi-mosbricka.
@inforthepain hallå, vet jag väl. Det är @Drexxl som är den digitala boomern. Det vet alla. Jag var ute i så god tid att det bara fanns en 360p version när jag tittade. Men nu, 6 timmar senare, verkar youTube ha fått ut en 1080p versionen i alla fall. Och bjussar dessutom på en 144p om man är lagd åt det hållet.
Comments
OWA och Lizard
Nobility och lizzard
skaven och dark elves
Khorne Skaven
Halflings och Goblins
Jag håller med @Ionas 🤪
Vad får man om man sätter hela slutställningen?
@Nyaga en aubergine ;)
Angående assassin med multiple stab så får man bara 2 block actions. Så det går inte att köra hela line of scrimmage på en gång.
Stämmer bra det Ozt. Vi tänkte mer att med en till assassin så kan man stabba 3 spelare om motståndaren bjuder på en gammal go mosbricka eller en semi-mosbricka.
Just ja. Så ovanligt att se 2 assassins att jag glömde att den andra kunde göra stab med!
Avsnittet inspelat!
Stark insats av alla inblandade.
Janne ska bara trycka på den magiska knappen.
Oh la la 👍
Oooooooooo
Då återstår det att se hur svårtryckt den där magiska knappen är ....
LÄGG UT!
Det kan vara svårt att hitta knappen...
ranta roster uppe nu! https://www.youtube.com/watch?v=ezKg6iPbUTU
Ändrad av @Ozt s begäran
360p? 😶
Edit: IFTP får bakläxa för knapptryckandet.
@KaithOEX spoilers! Roligare med överraskning.
Smart grepp att ställa fram andra rantare, då kan man ju framhärda i att de ordinarie hade gettat ens roster.
Det blev inte så Tror du bara hade rätt på vinnaren.
Det viktigaste!
@Ionas finns ett kugghjul på youtube du kan ställa kvaliteten högre eller lägre om du inte gillar 360p.
@inforthepain hallå, vet jag väl. Det är @Drexxl som är den digitala boomern. Det vet alla. Jag var ute i så god tid att det bara fanns en 360p version när jag tittade. Men nu, 6 timmar senare, verkar youTube ha fått ut en 1080p versionen i alla fall. Och bjussar dessutom på en 144p om man är lagd åt det hållet.
Jag gissar på H-Laget (Black Orcs, Khemri och Old World Alliance) samt: Snottar/Ogers/Nurgle
Ja, H-laget verkar vara en lågoddsare. Eftersom någon redan gissat på dem så avstår jag.
D (laget med Gloriel) och H.
Så hur många vill se en Amazon-off så vi slipper Dribble and Drull i helgen?
Endast då kan vi avgöra vem som har byggt sitt lag rätt....