Det var ju klockrent att hålla kanalen öppen för lyssnare. Kändes nästan kul att det var så spontant men vill man lyssna på hela är planering helt klart en bonus. Jag ser dock helst att det bara blir av så gör det som passar er
Fantastisk Ranta på många vis, och även om det var många bra tips om hur man bygger rosters och liknande så fanns det faktiskt en aspekt jag tycker är värd att nämna. Den humoristiska sidan av det hela! Att kunna köra 3 timmar och ändå göra det hela intressant är en bedrift i sig och bara för att så lägger jag här ut några exempel på härliga formuleringar. Det finns säkert fler, men här är några av mina favoriter bara från Sala.
"Du har ju en assassin och han heter ju typ "mörda""
"Kaju har övertalat mig på något vis, och det känns inte bra"
"jaja, man kan ju inte ha koll på nått!"
"Slagen på? Det blir man ju iallafall noll turns av matchen"
Haha ja, glömde lägga in den bilden då det var så många andra grymma quotes men ska vi vara riktigt ärliga så hade jag aldrig gjort bilden om du inte dragit repliken från första början @Skuld
Comments
@coma vet inte vad du pratar om. Har aldrig spelat mot dina odöda förut så kan ju inte blivitt inspirerad av dem nej nej befängd tanke.
https://youtu.be/PbaI_EsnNPk
Det var ju klockrent att hålla kanalen öppen för lyssnare. Kändes nästan kul att det var så spontant men vill man lyssna på hela är planering helt klart en bonus. Jag ser dock helst att det bara blir av så gör det som passar er
Lägger våra bets här så jag inte slarvar bort dem som vanligt.
Kaju: 5, 22, 24
IFTP: 5, 20, 24
Skuld: 19, 24, 28
Vilket av lagen var SMS-lån aka infortheSkuld? 19, 24, eller 28?
Vilket nummer har gemensamn nämnare i ovan gissning ;)
Kommer på eftersnacket med @CrazyWibe @Smulzer i slutet av nästa vecka.
Fantastisk Ranta på många vis, och även om det var många bra tips om hur man bygger rosters och liknande så fanns det faktiskt en aspekt jag tycker är värd att nämna. Den humoristiska sidan av det hela! Att kunna köra 3 timmar och ändå göra det hela intressant är en bedrift i sig och bara för att så lägger jag här ut några exempel på härliga formuleringar. Det finns säkert fler, men här är några av mina favoriter bara från Sala.
"Du har ju en assassin och han heter ju typ "mörda""
"Kaju har övertalat mig på något vis, och det känns inte bra"
"jaja, man kan ju inte ha koll på nått!"
"Slagen på? Det blir man ju iallafall noll turns av matchen"
"han har gjort kaos med kaos"
"Ingen deathrunner?!"
"de var som sand, de var överallt"
@inforthepain älskar när vi är överens och det är vi ju väldigt ofta när det kommer till rosters som jag minns det! :D
@Skuld episkt! :D
Jag kör en "educated guess" på 22, 24, 19
@bloodfeast som skall ha all ära för den bilden
Haha ja, glömde lägga in den bilden då det var så många andra grymma quotes men ska vi vara riktigt ärliga så hade jag aldrig gjort bilden om du inte dragit repliken från första början @Skuld
Vinnande tips:
Team: 5, 24, 27 (helst i omvänd ordning).
Min gissning 5, 9, 24
Jag tippar enligt en högst vetenskaplig gissningsformel: 7, 11, 16
10, 20, 24 ... Lätt :D
2, 3, 5
https://www.youtube.com/watch?v=PC1s8h7fCh8 eftersnack för sm
Inga fler gissningar på SM-avsnittet ;)
@kaju lyssnade på eftersnack och då sa ni att min 5:e match skulle vara min 100:e match.
Men på NAF sidan så står det så här:
Borde inte första matchen bli den 100 då?
@Pertan Det är helt rätt om du räknar med Sevens (99).
Annars kan du scrolla ner lite där du tog denna bild som du bifoga och summera Win/Draw/Loss då får du för bara Blood Bowl matcher (94).
@kaju AH! men då räknar jag in den 5e som min 100e match :)
@Pertan Då kan du fira två gånger! ;)
@kaju @Pertan om det blev 94 matcher. Blir det inte 6:e matchen då som blir 100?
Jag har inte kollat om Pertan verkligen är på 94 som Kaju nämner här.
@mikethemachine du har helt rätt!
Har spelat 5matcher i seven dvs 94 vanliga så 6e blir ju såklart den 100e matchen. 👍🏻
Sorry om jag pajade att fira flera gånger 😀
ap ap ap
Touchdown först Pertan
@Pertan måste visa dom 6 besökande finnarna vart skåpet står…
varför han endast börjar med svagdrickat till frukost….
Västerbotten- och mandarindaquiri eller helnykter helg.