@Juiblex nej precis, här var jag beredd på personlig bekräftelse och så sitter det bara några tomtar och felbygger lag för att sen konstatera att reglerna håller… avgå alla!
@havaji du är ute på hal is när du kritiserar oss för att vi utövar vår rätt att gnälla kan jag känna. Om inte den är okränkbar, vad har då att hålla för heligt?
@grumplekins Hal is = 3+ dodge med RR. Det är luuuugnt! Men du har ju naturligtvis rätt. BB utan gnäll vore ju typ...schack. Och det vill ju ingen spela!
Håller på att lyssna på ranta roster för första gången. Försnacks episoden. Fasiken vad skuld har rätt hela tiden, tenderar till att hålla med om åsikterna stup i ett.
@inforthepain låg ju ner i soffan när jag kollade på förra, tänkte att autoplay byter om nån minut, efter 10 minuter av hissmusik kollade jag och såg att det var över 1 timma kvar av videon, så yeah, absolut det bättre valet
Comments
Vi spelar nog in imorrn.
Det var ett sent roster igår. Ikväll ska jag promote:a BB för lokala coacher med @havaji
Jag var inte sen, jag lämnade in 23:58
typ klockan 5:
https://www.youtube.com/watch?v=zpQ_Ci2di2Y
F5 .... nu var de inte det längre
Men men men ni pratade ju inget om lagen....
@Juiblex nej precis, här var jag beredd på personlig bekräftelse och så sitter det bara några tomtar och felbygger lag för att sen konstatera att reglerna håller… avgå alla!
@grumplekins håller med.... sitter och diskuterar eventuella ändringar 3 dagar efter sista laget är inlämnat..... :-)
Har @inforthepain lagt upp fel videoinspeling? 😄
@alla Ni kan ju inte förvänta er genomgång av lagen i denna video, det görs ju i Ranta Roster, detta är Försnack. Duh!
@havaji du är ute på hal is när du kritiserar oss för att vi utövar vår rätt att gnälla kan jag känna. Om inte den är okränkbar, vad har då att hålla för heligt?
@grumplekins Hal is = 3+ dodge med RR. Det är luuuugnt! Men du har ju naturligtvis rätt. BB utan gnäll vore ju typ...schack. Och det vill ju ingen spela!
Nu är det i allafall inspelat. kommer väl upp någongång mellan nu och i morgon lunch
Yay
Någon som när Skuld tar lunch?
Äter lunch nu. Finns det inte ute är det Jannes fel
Skuld åt lunch för 10 timmar sen så han borde ju postat när han åt lunch kan man tycka.
https://www.youtube.com/watch?v=mj7pbvPVWL0&ab_channel=JanAndersson
Sista timmen är bra i alla fall! ❤
Det är Jannes fel!
JANNES ROSTER SUGER!!!
Jag är bara 28 minuter in i videon men min röst ligger på Imperial Nobility, överlägset :)
Fick iallafall en positiv kommentar om min rooster den här gången
Tror i te ni snackade om Amazon i försnacket
Frantic "Roster/Gissning/Tippning"
3: Slann - Stand Firm Blitzer
1: Chorfsen
2: Humans med Guard-Catcher
Håller på att lyssna på ranta roster för första gången. Försnacks episoden. Fasiken vad skuld har rätt hela tiden, tenderar till att hålla med om åsikterna stup i ett.
Hahaha @Skuld
🤣
ett nytt eftersnack för snowbowl, ganska kort, på 25min
@KaithOEX vi hade inge trevlig att prata med. Skulle kanske censurerat och kört 60 min hissmusik istället.
Tyckte det var bra jobbat @inforthepain - ni peakade sista 60 på rrep men allt höll OK lägstanivå.
@inforthepain låg ju ner i soffan när jag kollade på förra, tänkte att autoplay byter om nån minut, efter 10 minuter av hissmusik kollade jag och såg att det var över 1 timma kvar av videon, så yeah, absolut det bättre valet
Nytt ranta för midwinterbowl https://youtu.be/MCeV3vrFtco