@inforthepain - Sorry, ni fick ju välja först inte lätt att komma direkt efter med gissningar när det fanns typ 4 lag att välja mellan :P Eller så kan vi se det som att "smarta hjärnor tänker lika".
@inforthepain när började du spela "din" undead roster? Jag spelade 3 guard, 2 block, wrestle, 12 spelare (1st Skeletor) på Eurobowl 2017. Dock var det guard på båda mumierna på den turneringen och efter det började jag spela med guard på båda wights istället. Så inte helt säker på exakt startdatum på den undead roster jag oftast spelar men den är långt ifrån ny :)
Utan att jag har sätt slutet så tänkte jag gissa och tror jag gissar på rätt lag när jag säger #20 (norse, HE, Liz) , #22 (norse, UD, Bo) , #24 (de, UD, Liz) 😅
Comments
äntligen :)
1:a Frenzy Lizards
2:a Underworld
1 Khorne
2 Underworld
(aka thenästaniftppick)
Bra pick @bloodfeast .
Ni andra smörbollar får fram till att jag orkar rendera och posta eftersnack på er att betta. Kommer ske typ när skuld tar lunch i vanlig ordning.
Bra kastat @coma
Tack för informationen @kaju om att min första match i Sala kommer vara min 100 NAF match 😅
1: Amazon
2: Khorne
Haha!
Kul!
1:Undead den första
2:Zug
@Pertan Roligt! Jag kliver upp på 100 NAF-rankade matcher med Undead (om NAF online turneringar räknas dvs). Öl på det!? :)
@inforthepain - Sorry, ni fick ju välja först inte lätt att komma direkt efter med gissningar när det fanns typ 4 lag att välja mellan :P Eller så kan vi se det som att "smarta hjärnor tänker lika".
eftersnack för midwinter
https://www.youtube.com/watch?v=xnmKtPdYE1s
@coma taget!
Vi ska testa nåt nytt!
Nu på torsdag så spelar vi in Ranta Roster kl 20:00 på SweBBA discord kanalen "ranta roster".
Vi har gjort så att alla gäster som är med i kanalen är mute:ade.
Alla är välkomna att lyssna.
Liten heads up. Tiden kan vara lite flytande ;)
Men ni lägger väl upp den på youtube sen oxå eller hur?
@Pertan yes yes, same procedure as every year james. Bara kaju som vill göra mera saker. Så kommer inte ta bort saker.
… Lär ju bli rekordlång inspelning :D
Är gäster mutade lär det inte påverka avsnittets längd om inte chat frågor är tillåtna etc.
@mikethemachine drygt 80 lag... Lär bli rekordlång inspelning, :D
Rimligt att köra ras för ras och bunta ihop rosters lite mer i snacket med så många :)
Ahaaa du tänker så @Frantic då är jag med på svängarna
Hej
@brocCooLi påminde att två av oss tre i Ranta Roster var uppbokade med rollspel på torsdag.
Så vi kommer spela in ikväll kl 19:00 ist.
Dom som vill lyssna live så hänger vi i Ranta Roster kanalen i SweBBA discord
Sorry for inconvenience!
High 15 lol
Mer oplanerad live sändning eller mer planerad live sändning eller inte alls?
Mer oplanerad blir svårt.
High 15!
im out!
Va skoj, men spelar ingen större roll.
Gö det som känns bäst för er :)
@inforthepain när började du spela "din" undead roster? Jag spelade 3 guard, 2 block, wrestle, 12 spelare (1st Skeletor) på Eurobowl 2017. Dock var det guard på båda mumierna på den turneringen och efter det började jag spela med guard på båda wights istället. Så inte helt säker på exakt startdatum på den undead roster jag oftast spelar men den är långt ifrån ny :)
Ps. 9 är mitt turnummer ;)
Utan att jag har sätt slutet så tänkte jag gissa och tror jag gissar på rätt lag när jag säger #20 (norse, HE, Liz) , #22 (norse, UD, Bo) , #24 (de, UD, Liz) 😅
Tack till @brocCooLi vår tech guy som fixade kanalen och inställningarna så vi kunde spela in samtidigt som publiken kunde lyssna.