Jodå Pertan! Tror på dig! Betta på du, du fixar det!
Får poke lite gamla rävar och påminna er om att pidpad leder som Gladaste Rantare på 2 poäng för tillfället tätt följt av @Aos@Duckwing och @Chrixx . Sen har vi @Frantic och @Ionas med "Win-ish" segrar... yay för dem!
Rabblade jag inte upp ditt namn? gör som @Pertan n och go for the win! Tror @Pertan är mycket bättre än @mikethemachine på att betta!
Jag har jobbat brutalt mkt senaste veckorna och inte hunnit med att lyssna och gissa, klippte gräset idag och lyssnade lite på nationalbollen.... Vad hände med tippningen med BB hos Liza 2 @inforthepain ?
Comments
Haha, kärlek #pite
Blir det någon ranta för nationalbollen? Annars får ni spela in ändå när ni bara pratar :)
https://www.youtube.com/watch?v=G63WGVR1Kqw&ab_channel=JanAndersson
Gnäll, gnäll, gnäll...
Jippi 😁
Gissning för Nationalbollen
Lizard och Dark Elf
chorf, chorf och chorf i topp 3. go Drexxl!
EVERYBODY WANTS TO COPY THE CHAMP
Jag väljer solklart the "roster-surprise" :)
Kom ihåg att turnering är på tisdag så om ni vill vara "Glada Rantare" så måste ni gissat före startskottet på tisdag morgon.
Gissning för Danish Open:
Lizard #37
Dark Elf #45
Khemri #61
Danish Open uppe!
Fösta gången vi kör på swinglish ;)
Gör som @Pidpad , skriv vilken turnering ni gissar på.
https://youtu.be/Qk058KnMF3w
Danish open, #11, #51, #62.
Bra bet @Pertan ! Vad har du för bet för nachosbollen då?
kan inte vinna alla så tar en säker med D.O istället :P
I slutet av Nationalbollens avsnitt så kan man ana att det ska komma ett till avsnitt som jag skulle ha presenterat.
Jag slog en 1:a på Bone Head för mig själv och @inforthepain slog en 1:a på Unchanneling Fury på sig själv och gorma lite.
Jodå Pertan! Tror på dig! Betta på du, du fixar det!
Får poke lite gamla rävar och påminna er om att pidpad leder som Gladaste Rantare på 2 poäng för tillfället tätt följt av @Aos @Duckwing och @Chrixx . Sen har vi @Frantic och @Ionas med "Win-ish" segrar... yay för dem!
Rabblade jag inte upp ditt namn? gör som @Pertan n och go for the win! Tror @Pertan är mycket bättre än @mikethemachine på att betta!
Inför nachobollen röstar jag
chaos dwarf
lizardmen
Nationalbollen:
1.Lizzos
2.Blorc med spammad MB :)
. Danish:
nacional ball
Danish: 11 och 18 skaven på båda
Fan Janne tog ju skaven då kör jag på Underworld med Morg. Tror det fanns två sånna 😂
rätt rad för nationalbollen var:
Tack broccoli
Jag har jobbat brutalt mkt senaste veckorna och inte hunnit med att lyssna och gissa, klippte gräset idag och lyssnade lite på nationalbollen.... Vad hände med tippningen med BB hos Liza 2 @inforthepain ?
@Frantic Lyssnar du på nästa så kanske den är med där, vem vet vem vet.
@inforthepain det verkar som om nån har hackat ditt SweBBA konto!
Hackern svarade för snabbt!
@inforthepain - Najs.... Ska lyssna igenom de två jag missat under arbetstid i morgon ;)
Blir det nåt world cup rantande? Innan sista ändringsdagen..
@sirvejlance Ja det kommer det bli!
Kanske lite annorlunda än vad vi har tänkt från start.
@kaju topp!
@kaju
Hur och när vill ni få in alla rosters för WC-ranta?