Moss Crow Cup 2023
Annonserer for Moss Crow Cup 2023!
Dato 11. Februar
Sted: Moss (Norge)
Mer info kommer, men her er FB eventet
Her er utkast til reglene:
Litt mer info:
Det vil være mulig å overnatte hos meg i Sarpsborg (ca 25 minutter fra der vi skal spille) fra fredag til søndag om dette skulle være ønskelig. Jeg har plass til 4 personer. Det er første-mann-til-mølla så send meg en PM om du er interessert.
Oppdatering om soveplasser:
- Det er ca 5 plasser og akkurat nå så ser det fullbooket ut, men jeg skal oppdatere om det endrer seg.
- Jeg har katt så si ifra om du er allergisk så skal vi se på den saken
Oppdateringer:
- Now NAF APPROVED!
- 20 plasser maks
Comments
Interested.
+1
Ooooh! Jag ska försöka dyka upp!
Jag är redan där :)
Ang. betalning så går det också att använda swish och det behövs inte göras innan utan kan göras på plats när ni väl är där.
@martin85 Jag måste tyvärr missa. Har ett 50-årskalas samma dag.
Archie
Efter förra veckans stora BB.Fest med SM i Sala så är det åter igen dax att samla ihop sitt lag och sina tärningar för att ta sig ner till en liten, men naggande god turnering, Moss Crow Cup! Rykten gör gällande att det är ca 50/50 deltagande med Svenskar och Norrmän men att det ändå finns ett gäng platser kvar, så passa på att anmäla er till @martin85 så snart ni kan för man vet aldrig om det i sista sekund dyker upp ett gäng Finnar och tar de sista platserna, och det vill vi ju inte råka ut för en gång till, eller hur ;)
https://www.youtube.com/watch?v=raVXvflMp2w ranta roster
Standings etter runde 2
Standings turn 3
@inforthepain kan vi få ett Ranta Roster special om din sista match? Tror det är många som vill höra. 😇
2-2?
Eller nej 1-1 om jag kan räkna kanske
Final standings
Grattis @Ionas
och ett litet grattis till @bloodfeast som knep andra platsen... :)
Grattis @Ionas!
Tack och eztra tack till @Frantic som coachat och låtit mig stjäla hans roster. Superstabilt.
Skoj att du vinner ett Khorne team 😅
Han har gått +-0 på khornelag idag xD
@Ionas .. äh var ju du som flyttade gubbarna och slog tärningarna :) Men kul att det gav utdelning. @inforthepain Najs bild! :D
Skönt att göra en Finland och knalla över till grannlandet och ta hem det.
Grattis alla!
Tack till alla deltagande som kom från både fjärran och lokalt och speciellt till Martin som varit både arrangör och hotelägare. Även Filip och Adam ska ha en extra eloge för TTB-connection. Hoppas redan nu på en uppföljare nästa år och jag hoppas alla andra hade lika kul som jag.
Btw: Misstänker starkt att IFTP gör en egen ranta just i denna stund angående sista matchen ;)
Grymt, grattis @Ionas
kul med Khorne också
Det är blott ett skitspel
/mvh bitter göteborgare
Andra saker vi lärde oss i helgen är att:
Martin är inte bara trevlig och duktig tävlingsarrangör utan också en fantastisk värd. 🤗
IFTP är någon form av idiot-savant på Mario Party 2. 😮
Drexxl är en boomer när det kommer till teknologi. 😅
Poj-Poj can be my wingman anytime. På Mario Cart, givetvis. ☺️
Juiblex kan sova sig igenom allt ovan.😎
Takk til alle som kom og gjorde det til en kjempebra turnering!
Og takk til alle som var mine gjester i helgen som gjorde det til en veldig mysig og trevlig helg :)
ps: Jeg stjeler det bildet til en post på Norway Blood Bowl på Facebook så håper det går bra
Vad står det på @Ionas tröja?
ja jag kan läsa det första förstås
"...in time for tea."
Operation Fallen Reich T-shirt.
Fallen.se
Kul, bra tröja :)