Det börjar dra ihop sig för lek på bräde med en massa storvuxna troll, minotaurer och andra kraftkarlar.
Som vanligt när det vankas Bitter Bowl så är borden små och kärleken stor. Därför ber tävlingsledningen om hjälp med att skramla ihop ett tillräckligt stort antal planer av GW-storlek. Undertecknad har två stycken, så det vore toppen om vi kunde få ihop minst sju stycken till.
Givetvis kommer det finnas möjlighet att vinna fina spot-priser när era Big Guys gör sådant som Big Guys gör bäst. Mer info kommer på plats.
Vidare kommer vi att använda Score istället för Tourplay, då den senare inte klarar skräddarsydda tiebreakers än. Det innebär att ni alla måste ha koll på era NAF-nummer (då jag inte kan se dem åt er). Antingen meddelar ni det på plats, eller så slänger ni iväg ett meddelande redan nu med vilket nummer ni har.
Okej, funderade på om man ska ta bil och då hinner hem innan man drar in till stan, men om vi bara går in på närmsta kvarterskrog så blir väl buss bra :)
Comments
De tre förstnämnda är på gång, de är medvetna om deadline på fredag. Den sista så tror jag att du taggat fel person. :)
@Oberwald_1 har två lag reggade, så där behöver ett försvinna innan fredag. Beslutsångest är en vanlig åkomma i Blood bowl-sammanhang. :)
Försökte skriva Fredlund då kom Freddo upp automatiskt, trodde då att de var samma men kanske bara närmaste alternativet 🤷
Då jag är otroligt gammal och senil så undrar jag om jag lyckats registrera ett lag nu @Bitter ?😂
Ser ut som att du har lyckats fint. 👍🏻
Ett mirakel!!!
@Bitter
Talade med Fredlund. Det skall vara klart
Kamrater, bollvänner, tärningsförnekare!
Det börjar dra ihop sig för lek på bräde med en massa storvuxna troll, minotaurer och andra kraftkarlar.
Som vanligt när det vankas Bitter Bowl så är borden små och kärleken stor. Därför ber tävlingsledningen om hjälp med att skramla ihop ett tillräckligt stort antal planer av GW-storlek. Undertecknad har två stycken, så det vore toppen om vi kunde få ihop minst sju stycken till.
Givetvis kommer det finnas möjlighet att vinna fina spot-priser när era Big Guys gör sådant som Big Guys gör bäst. Mer info kommer på plats.
Vidare kommer vi att använda Score istället för Tourplay, då den senare inte klarar skräddarsydda tiebreakers än. Det innebär att ni alla måste ha koll på era NAF-nummer (då jag inte kan se dem åt er). Antingen meddelar ni det på plats, eller så slänger ni iväg ett meddelande redan nu med vilket nummer ni har.
36738
12552
jag kan ta med en vm-plan från alicante också.
Det finns plats för två stycken Alicante-stora planer, så du får gärna ta med en. Resten måste vara GW-storlek
26730
Jag tar med undead pitch. Den är inte klockren att spela på men bättre än inget.
23338
kan ta ett GW plan 👍🏻
30339 och kan ta med mig en plan (Elven Union är ganska tydlig att spela)
Funkar det att ha laget i Tourplay eller skall man skicka på annat sätt?
32550 tar med gw plan
Det går finfint med att ha laget i Tourplay.
Planer:
18859
Tar med en GW Ogre plan den brukar det inte vara nått problem att se nått på.
36731
Kan ta med en 3city beach bowl plan. Vet inte hur den jämförs i storlek, men har dugouts etc inkluderat.
36936, jag kan ta med en gw-plan
Ranta ute
kaju 19529
vi verkar ha några som kommer från andra ställen än den kungliga hufvudstaden till denna turnering.
vart bor ni? Är folk intresserade av ett par öl efter första turneringsdagen?
NAF nick brukar räcka för score men mitt nummer är 16278.
Kan ta med en alicanteplan
Tänkte du i närheten av turneringen eller inne i stan?
Någonstans hyfsat nära vore ju najs:)
Okej, funderade på om man ska ta bil och då hinner hem innan man drar in till stan, men om vi bara går in på närmsta kvarterskrog så blir väl buss bra :)
Finns ett par hak på gångavstånd, annars finns det i råcksta, Vällingby, sumpan och Brommaplan :).
Är Score-amatör, så jag kör hängslen och livrem tänker jag. :)
@Bitter om du är rädd kan du ringa mig