Vet ni vad. Nu måste jag bekänna färg att jag gjort ett litet fel. När jag räknade ut Top Big Guy Posse, så missade jag att @mikethemachine ramlat ned till femte plats. Jag trodde att han låg kvar på fjärde (trött, gammal och förvirrad hjärna).
Det innebär att det i själva verket är @Jimmieblla som vinner priset för Top Big Guy posse. Med poängen (17-10)*7 = 49. Vilket ska jämföras med Mikes (17-5)*4 = 48. (Antal deltagare - placering)*antal bug guys.
Organisatören ber båda deltagarna om ursäkt. @Jimmieblla kommer därför att få den söta lilla apotekarfiguren med tveksamma medikamenter. Dessutom får jag bjuda honom på en läskeblask vid tillfälle som plåster på såren.
Har uppdaterat turneringen på NAF-sidan. Skammen är min för evigt.
Comments
Grattis igen @Oberwald_1 !!
Och toppebra ordnat som alltid @Bitter, riktigt kul turnering!
Gnome Pawa!! 😂
Snyggt Joel! och grattis!
Tack för en fint arrangerad turnering @Bitter och stoooort grattis till din slam dunk win @Oberwald_1 !
Borak kommer nog tillbaka igen =)
Grymt bra anordnat @Bitter , men Blood bowl är fan ett riktigt jävla skitspel, men tyvärr är det roligt också!
Tack alla! Och tack @Bitter för en mycket trevlig turnering, stort plus för din gedigna lägesrapportering här.
Den kom tyvärr av sig lite dag två, när jag fick hoppa in och spela. Men det ska jag ju inte klaga på. :)
Vet ni vad. Nu måste jag bekänna färg att jag gjort ett litet fel. När jag räknade ut Top Big Guy Posse, så missade jag att @mikethemachine ramlat ned till femte plats. Jag trodde att han låg kvar på fjärde (trött, gammal och förvirrad hjärna).
Det innebär att det i själva verket är @Jimmieblla som vinner priset för Top Big Guy posse. Med poängen (17-10)*7 = 49. Vilket ska jämföras med Mikes (17-5)*4 = 48. (Antal deltagare - placering)*antal bug guys.
Organisatören ber båda deltagarna om ursäkt. @Jimmieblla kommer därför att få den söta lilla apotekarfiguren med tveksamma medikamenter. Dessutom får jag bjuda honom på en läskeblask vid tillfälle som plåster på såren.
Har uppdaterat turneringen på NAF-sidan. Skammen är min för evigt.
grattis @Oberwald_1, captain my captain. Heja alla!
Historiskt @Oberwald_1 ! Heja heja!
Tack @Bitter för fin turnering!
Tack @brocCooLi för eviga mardrömmar om Gnomes . #bitterforever
Härligt med ännu en fin turnering i Västerort. Bara att tack och bocka för att Bitter bjuder in till ordning och reda med fint bemötande.
Hade fantastiskt motstånd och det är kul att se att nivån höjs.
Stort grattis Oberwald, undrar hur många år det tar innan nästa person joinar 6-0-0 klubben
Grattis @Oberwald_1, snyggt jobbat Joel, grymt imponerad! :D
Bäst lagnamn måste varit @Jimmieblla som fick till en rolig ordböjning från Bill Paxtons kommentar från Aliens :D
@sirvejlance den bjuder jag så gärna på <3
@Oberwald_1 det där är en fin siffra
@mikethemachine 🫡🍾
Galet bra @Oberwald_1