Dagen förgylldes av ett spontant träningsläger inför BitterBowl 2. Sex glada coacher samlades för att prova olika spännande sätt att kasta boll på inom turneringens regelverk. Nu vet några av oss hur man förlorar på ett effektivt sätt och några andra vet hur man inte gör det. :)
Senast på fredag 16 augusti ska alla roster vara inlagda i Tourplay. Se gärna till att ni har era NAF-nummer inlagda och verifierade också (så att ni har den röda lilla bocken bredvid ert coachnamn).
Eventuellt kommer vi att behöva köra turneringen i Score istället för Tourplay, det beror på om de hinner slänga den nya funktionen (custom tiebreakers) som vi behöver till turneringen. Det kommer inte att påverka er vardag nämnvärt, jag kommer fortfarande att hämta alla roster från Tourplay.
Notera även den lilla justeringen av schemat dag ett. Jag var tvungen att göra rum för BitterBowls lilla mini-power-quiz. Givetvis med ett fantastiskt pris.
Comments
Dagen förgylldes av ett spontant träningsläger inför BitterBowl 2. Sex glada coacher samlades för att prova olika spännande sätt att kasta boll på inom turneringens regelverk. Nu vet några av oss hur man förlorar på ett effektivt sätt och några andra vet hur man inte gör det. :)
Ska bli riktigt kul när det väl smäller! :)
The pepp is on!
just det, måste ju betala!
så, nu är det betalt också.
@kaju ska vi köra PR på den här? Eller är den för… annorlunda?
Fantastiskt kul att det liras Blood Bowl i Västerort.
Ser fram emot turneringen och blev inte ett dugg klokare på vad jag ska spela 🤓
Hur går det med betalningarna
Alla betalningar har kommit in, förutom från:
@Viccy
@Juiblex
@Hoffa
Men de har 39 minuter på sig innan vi hissar förseningsflaggan. :)
Såg nu att du prydligt uppdaterat första posten. Kul att så många bokat in 🥳
Instämmer, med lagom lång tid mellan tillfällena borde detta kunna bli en succé❤️🇸🇪❤️.
@Bitter Sorry jag har varit bortrest och missade deadline. Jag måste avanmäla mig i vilket fall. Kommer vara bortrest när turneringen är (igen!)
Ok. Inga problem. Då åker @Zalaya in på din plats.
Zalaya kunde inte, så nu är @Oberwald_1 välkommen ombord istället.
Härligt! Jag avser delta!
Sätter gärna upp mig på reservlistan.
Juiblex måste hoppa av, så @Fredlund åker in på ordinarie plats.
Viccy kan inte, så @Hyperbrain åker in
Skickat sms till Fredlund
Nu är alla 18 bekräftade. Hurra! (@Oberwald_1 behöver bara slanta in avgiften också).
Kom ihåg att ett bra lagnamn i princip är lika viktigt som att göra mål.
@grumplekins gör gärna Performance Rating på denna om det inte för mkt besvär. :)
försökte regga mig på tourplay men får upp att maxtaket är nått? :C
Ah, det är några personer som reggat massor av lag. Ber dem radera dem raskt, annars fixar jag det.
buuuuuu
Nu är det luftigare i listan, så nu borde det gå.
taaaaaack <3
Sorry @brocCooLi jag var en av de skyldiga 🤓
..... :P
Rosternedräkningen har börjat.
Senast på fredag 16 augusti ska alla roster vara inlagda i Tourplay. Se gärna till att ni har era NAF-nummer inlagda och verifierade också (så att ni har den röda lilla bocken bredvid ert coachnamn).
Eventuellt kommer vi att behöva köra turneringen i Score istället för Tourplay, det beror på om de hinner slänga den nya funktionen (custom tiebreakers) som vi behöver till turneringen. Det kommer inte att påverka er vardag nämnvärt, jag kommer fortfarande att hämta alla roster från Tourplay.
Notera även den lilla justeringen av schemat dag ett. Jag var tvungen att göra rum för BitterBowls lilla mini-power-quiz. Givetvis med ett fantastiskt pris.
Pepp!
14 spelare har lag i tourplay om jag räkna rätt, vilka ska vi putta på 🤓
Fått bekräftat från alla utom Fredlund att det är på gång.
Jag är en av fegisarna som velar lite😂
@GetTheRef @TeSto 😀
@Hyperbrain och @Freddo