Tack. Hör av mig om det krisar. Har lekt lite med det och läst en instruktion, så förhoppningsvis ska det gå vägen. Återkommer när det ska laddas upp till NAF. Då kommer jag garanterat vara rädd. :)
Tror att jag såg en klausul i det finstilta att ni båda då vinner turneringen direkt. Det enda som kan besegra något så episkt är ett goblinlag där trollen äter upp alla sina små medspelare.
@Duckwing Gubbar - jag kommer behöva vika ner mig för öl efter matcherna imorgon. Har varit sjuk sen i tisdags och börjar må bättre så lär knappt ha energi till själva turneringen 😥
Nog svårt att göra allt för stora justeringar i schemat, då folk kan ha annat planerat efter turneringen. Multitaska och/eller spela raskt, så att det fortfarande hinns färdigt i tid, är nog det enklaste. Men om din motståndare är med på det, så kanske ni kan stjäla en bit av lunchrasten för det.
Men ni får i så fall pausa en stund för det lilla powerquizzet också.
För att Tourplay inte klarar skräddarsydda tiebreakers än. Turneringens tiebreakers är:
Opponents score
Antalet Big guys
Net TD
Net Cas
Slump
Nummer två på den listan ställer till det för Tourplay. Den funktionaliteten är på gång - jag hade hoppats att den skulle ha hunnit bli klar, men så blev det inte, så då verkade Score vara den enklaste lösningen.
Vi tappar tyvärr en spelare idag, så omgång ett kommer att behöva lottas om. Det gör mig till udda fågel och ger mig möjlighet att fokusera helt på att vara god turneringsvärd och se till att alla har det bra. Showen rullar såklart vidare, som Freddie brukade sjunga. 🤘🏻
Återkommer med ny lottning när jag är lite mer vaken och har fått frukost i magen. 🙂
Comments
jag har rätt bra koll på score också :)
Tack. Hör av mig om det krisar. Har lekt lite med det och läst en instruktion, så förhoppningsvis ska det gå vägen. Återkommer när det ska laddas upp till NAF. Då kommer jag garanterat vara rädd. :)
Det viktigaste är att spara varje gång du gjort något du är nöjd med. I en ny fil. Som du gör säkerhetskopior av på sju ställen.
Har lyft skynket på Tourplay nu, så att ni kan inspektera de lag ni ska möta.
...och är är lottningen inför runda 1:
Starta era motorer, klä er fuktigt och må bäste dvärg vinna!
@Oxinotl vi börjar med en foulfest 🥳
Suck... finalen Gnome vs Gnome direkt alltså..
lika bra att rycka plåstret osv
@Ionas mot @Oberwald_1 är en riktig rivstart
Kommer bli episkt. Första gången vi får en dubbel pitch-clear med en send off på sista foulen =)
Tror att jag såg en klausul i det finstilta att ni båda då vinner turneringen direkt. Det enda som kan besegra något så episkt är ett goblinlag där trollen äter upp alla sina små medspelare.
@Bitter om trollen gör det så låser du upp achivement "All you can eat Buffé" Gold med 0,1% :-D
@brocCooLi o @Chrixx you deserve each other...
taaaack <3
@Duckwing Gubbar - jag kommer behöva vika ner mig för öl efter matcherna imorgon. Har varit sjuk sen i tisdags och börjar må bättre så lär knappt ha energi till själva turneringen 😥
kan man anhålla om en paus kl 10.00 för att försöka få oasis-biljetter?
Nog svårt att göra allt för stora justeringar i schemat, då folk kan ha annat planerat efter turneringen. Multitaska och/eller spela raskt, så att det fortfarande hinns färdigt i tid, är nog det enklaste. Men om din motståndare är med på det, så kanske ni kan stjäla en bit av lunchrasten för det.
Men ni får i så fall pausa en stund för det lilla powerquizzet också.
Yes! Jag får multitaska när Simon tänker på vem han ska foula.
eller spela superfort i alla andra turns o använda min timebank.
trodde dock alla skulle försöka fixa biljetter 😉
Tipptopp. Du får mer än gärna dubbelkolla mina förehavanden.
Varför kör vi inte i tourplay?
För att Tourplay inte klarar skräddarsydda tiebreakers än. Turneringens tiebreakers är:
Nummer två på den listan ställer till det för Tourplay. Den funktionaliteten är på gång - jag hade hoppats att den skulle ha hunnit bli klar, men så blev det inte, så då verkade Score vara den enklaste lösningen.
De hann introducera custom bonus points, men inte custom tiebreakers. Man kan inte vinna varje gång liksom.
Uppfattat!
hittar ingen app som heter score. Gissar vi behöver ladda hem den och förbereda väl?
Nejdå det är något so TO har inget du behöver fundera på @Oxinotl
här är första priset till Bitter Bowl! ;)
Vi tappar tyvärr en spelare idag, så omgång ett kommer att behöva lottas om. Det gör mig till udda fågel och ger mig möjlighet att fokusera helt på att vara god turneringsvärd och se till att alla har det bra. Showen rullar såklart vidare, som Freddie brukade sjunga. 🤘🏻
Återkommer med ny lottning när jag är lite mer vaken och har fått frukost i magen. 🙂
är det inte båttre @sirvejlance står över första och kan fokusera på oasis biljetter? :p
Verkar som att jag får åka hem till Enköping och ta tåget in, finns inte en enda parkeringsjävel i hela människobyn
😘🥰
Finns i villaområdet på andra sidan Bällstavägen