Vet ni alla är nyfikna efter anmälan stängt. Vi har lite administrativt vi behöver göra innan vi kommer att publicera nått. förhoppningsvis kommer i början på denna kommande vecka.
Kan glatt säga vi slagit tidigare års deltagarantal och har dessutom spelare från 4 länder i detta SM, Finland, Danmark, Norge och Sverige!!
@Lockmund det finns plats i min bil tillbaka till Tjockhult. Övriga resenärer är @sirvejlance & @Jimmieblla . Komforten är arbetarklass, inte Vasastan. Ändhållplats är Liljeholmen. Om det passar så är du välkommen ombord.
Vi vill be samtliga som lagt till egen logga till sitt lag att ta bort den och försäkra sig om att man har valt tilldelad färg. Detta för att enklare hitta sina motståndare inför varje runda. Tack och bock.
Comments
@Oberwald_1 … tycker ändå att det är rätt tänkt… då borde han fått in roster i tid… 😜💛
stiligt!
Inte för att jag är petig och så men.... det slank in ett n i Drzoidberg75 bara så ni vet ;)
woop woop
@Drzoidberg75 städar bort det
Saknar några lag i tourplay (Löst sig)
Sen är det ett gäng som inte anmält NAF så gör det gärna nu innan.
@Luukas du har angett fel NAF - det står en etta där det ska vara en sjua - eller tvärtom har det inte framför mig
Obs 3x Team member 1
Vet inte om det spelar någon roll, kanske ändå i Tourplay allting händer.
Hej Alla.
Vet ni alla är nyfikna efter anmälan stängt. Vi har lite administrativt vi behöver göra innan vi kommer att publicera nått. förhoppningsvis kommer i början på denna kommande vecka.
Kan glatt säga vi slagit tidigare års deltagarantal och har dessutom spelare från 4 länder i detta SM, Finland, Danmark, Norge och Sverige!!
Finns det plats i en bil tillbaka till Stockholm? Jag kommer att åka dit med tåg och undrar bara om jag ska boka en returbiljett också.
@Lockmund det finns plats i min bil tillbaka till Tjockhult. Övriga resenärer är @sirvejlance & @Jimmieblla . Komforten är arbetarklass, inte Vasastan. Ändhållplats är Liljeholmen. Om det passar så är du välkommen ombord.
Det blir utmärkt, röda linjen hem. Jag betalar gärna en del för resan, trots allt hade SJ fått pengarna annars.
Misclick.
Vi vill be samtliga som lagt till egen logga till sitt lag att ta bort den och försäkra sig om att man har valt tilldelad färg. Detta för att enklare hitta sina motståndare inför varje runda. Tack och bock.
36196 är mitt NAF id har jag fyllt i fel i tourplay? Eller registreringen? Är det något jag behöver göra innan SM?
@Luukas Fel i Tourplay. Fixa gärna där ;).
Fixat!
Hej Alla.
Vi har gjort som vi gjorde förra året gällande lite kvällsaktivitet efter alla matcher på lördagen.
Samma lokal är bokad för 70-100 personer samt vi har fått erbjudande om Burgare för 150 kr och Öl för 60 kr
Vi kommer ta in intresseanmälan i spellokalen kring lunch på lördagen så vi kan förvarna dem lite om hur många vi blir.
Så alla som vill följa med ut och äta så är ni välkomna. Kl.19.30
Mat och Prat, Brunnsgatan 26, 733 31 Sala
Vi har även bokat in fredagen så alla som anländer redan då är välkomna ses där från 19.30
Fasen vad trevligt! 👍🍺🍔
I vilken omfattning saknas det spelplaner?
@Lowkey vi håller på inventerar.
fick just att inventeringen är klar. Vi skulle behöva 25 planer. Är det några som skulle kunna ta med?
märk upp dem i sånt fall
jag kan ta med en plan.
Kan ta med en plan också
Jag kan ta med plan.
Tar med!
PS. Release the teams! :)
Kan ta med 2 planer.
@Nyaga - håller med, men när de inte fått in @Zedds roster än är det svårt. 😞
Vårt lag tar med två planer.
@Nyaga det kommer. Fortfarande rätt mycket fel i personers rosters så tar lite tid rätta till då varje spelare måste göra det själva
ps zedd är i systemet så oberwald har sin lagkamrat och är nöjd