Angående att det inte gick att få till att det var swiss mellan lagen förra gången:
Kan det funka om alla i laget tex får 1000 poäng om laget vinner sin runda i "bonus kolumnen" om det finns nån? Har för mig att det ska finnas en sån i Score!
Man har gjort så nu i en lagturnering på FUMBBL där man testar med EuroBowl reglerna.
Comments
Jag kommer, men ingen squad för närvarande och kan sova i lokal eller nått men anmäler mig iaf om det underlättar för arrangörer...
@bloodfeast Välkommen.
Sätter upp dig på listan för Looking for group annars löser vi lag till dig på nått sätt.
danke. har några namn på G så väntar lite för att se om jag söker eller inte. ska iaf dit :)
@bloodfeast MARTIN! MARTIN! MARTIN!
Jag läste först Martini, Martini, Martini.
@mrselecta eftersom Martini är en del av Bacardi och deras logga är en fladdermus så känns det "on brand" när det kommer från dig! :D
Anmäler Brålörs
imp
smokey
Jimmieblla
Har det kommit något mer om reglerna?
EDIT: Bokade resan ner och hem nu, landar 08:00 på lördagen den 27:e och får åka in till Sala med @Chrixx :)
Anmäler mig också dårå. Finns det fortfarande sovplats i lokalen? Isf kniper jag gärna en.
@Mago, @JohnnyD och @Gimpen siktar på att dyka upp.
jag är anmäld i lag redan,
men jag själv skulle vilja ha en sovplats om det fortfarande finns en!
Nu jäklar, gamla veteraner!
Lagnamnet är väl inte spikat än.
Magos goa gäng!
vsg
Näää
Swebba OG är bättre :-)
The 1%
Angående att det inte gick att få till att det var swiss mellan lagen förra gången:
Kan det funka om alla i laget tex får 1000 poäng om laget vinner sin runda i "bonus kolumnen" om det finns nån? Har för mig att det ska finnas en sån i Score!
Man har gjort så nu i en lagturnering på FUMBBL där man testar med EuroBowl reglerna.
https://fumbbl.com/p/group?op=view&group=16630
När kommer sidan med övergripande regler för turneringen gå live?
Tänker på regler för målade figurer, schackklockor, skillrings, basfärger m.m. :)
Anmäler Sildesalaten
Havaji
Bloodfeast
Martin85
Ser ut som det blir två lag till ifrån Malmö som tillskott till "Beast Coast". Lag-namn och personer uppdateras snart
Hej! Anmäler ett lag med @simon , mig själv (@Olle ) och Alucard. När behöver vi senast meddela lagnamn? 😊
Regelverksfråga: i EM är squadsize 4 och de får då 4 squadpoints. Kan man utgå från att det blir 3 squadpoints i SM utifrån att det är squadsize 3?
Det kan du utgå ifrån
NAF World Headquarters :: Blood Bowl (thenaf.net)
@Olle Gärna så snart ni kan men senast på era inskickade rosters.
Tack @Smulzer ! Kommer det någon mer officiell anmälan sen också?
@Olle japp det kommer
@Smulzer All right, tack!
Anmäler Gävle burning goats
NAF namn
Lixtor
OlderNick
Sluukas
@Luukas noterat!
Bjöd precis in lite folk (skägg) från Rotterdam som jag träffade på VM.
Tänkte finnarna kunde få lite motstånd om titeln Svenska mästare.