@Chrixx - Vi har bokat flyg så nu är det bara sjukdomar, pilotstrejkar etc som kan stoppa oss. Räknar kallt med att du fortfarande har möjlighet att plocka upp mig och @Marty33 på lördagmorgonen?
Piteå kommer, anmälan inskickad från samtliga 3 i laget (Kan dessutom hända att vi får med någon stand alone, eller maskot som vi föredrar att kalla det). Någon planerad efterfest? Ska vi resa 9 timmar och svettas i en bil tillsammans kan det ju vara ett mervärde. 😁
Hur fungerar matchup när två lag ska mötas, lottas dem, eller hur gör man... har aldrig spelat detta format... gissar fler än jag inte gjort det heller...
På World Cup är det högst poäng inom laget som sitter på första bord och sedan efter fallande poäng ordning så jag förutsätter att det är detta som gäller även här.
Comments
@mrselecta Jag är ledig och söker lag. Är inte bäst, men har bra roligt när jag spelar.
Då har vi ett glädjens lag
Mr.Selecta
Sindragosa
Cerathi
@mrselecta Noterat. Hade ni nått lagnamn?
@Smulzer "Glädjens lag"
@Chrixx - Vi har bokat flyg så nu är det bara sjukdomar, pilotstrejkar etc som kan stoppa oss. Räknar kallt med att du fortfarande har möjlighet att plocka upp mig och @Marty33 på lördagmorgonen?
Räknar kallt med att kunna ta tåg, när väl SJ börjar tillåta biljettbokning igen.
Ska bli kul med SM, helt klart
@Frantic GIvet!
Piteå kommer, anmälan inskickad från samtliga 3 i laget (Kan dessutom hända att vi får med någon stand alone, eller maskot som vi föredrar att kalla det). Någon planerad efterfest? Ska vi resa 9 timmar och svettas i en bil tillsammans kan det ju vara ett mervärde. 😁
Jag har nu uppdaterat förstasidan med lag samt våra hittils inkomna sponsorer
Är det nån som saknar sitt lag som man anmälde under tiden swebba var nere så hojta till
När vill ni ha in roster och sånt?
Vårt lagnamn blir TLM
@Skuld Skall du inte förklara vad det står för? Eller i alla fall visa lagbilden!
TLM är väl en smörgås?
@Ionas det är BLT.
TLM -The Lonely Men? :D
Nu kom reglerna för world cup.
Tror vi att det reglerna blir rakt av dom?
Ynik det blir dem med undantag 3 spelare istället för 6 samt 6 matcher istället för 9 som WC har
Gött. Dags att börja fundera på vad man ska spela då,
Nu är första sidan i denna tråd uppdaterad med massa information
Hur ni ska skicka in Rosters samt betala osv
Ställ gärna frågor om ni undrar något
Jag kom på lagnamnet som förkortas med TLM.
Det var ett gott skratt när jag la fram förslaget.
Borde bli bästa lagnamnet ever!!!
@kaju Det bästa lagnamnet är helt klart ´the Princes in yellow´ (medveten stavning för flera nivåer av skoj)
Då var både hotell och tågbiljetter fixat. Wuff wuff wuff!
Tack för tipset. Inser att det givetvis är: Tjock Lång Manlig.
Hahaha!
🤣
@Yann (GetTheRef) och @Fredlund anmäler sig.
Vi kommer börja med tryouts i början på nästa vecka för att hitta vår tredje spelare
Hur fungerar matchup när två lag ska mötas, lottas dem, eller hur gör man... har aldrig spelat detta format... gissar fler än jag inte gjort det heller...
är lite varierande beroende på upplägg.
vissa har att det går efter swiss, så den som spelat bäst möter den i andra laget som spelat bäst osv.
i vissa turneringar har ena laget fått välja. och i någon så har det ena laget fått välja först.
men svarar typ inte på din fråga ändå :P
På World Cup är det högst poäng inom laget som sitter på första bord och sedan efter fallande poäng ordning så jag förutsätter att det är detta som gäller även här.