Jag kommenterar några lite här som kanske bör diskuteras lite med.
Klocka, Fanns tillgång till klocka båda dagarna att låna. tror de inte användes. Men kanske skulle vara ett krav framöver på turneringar, Många matcher som fick avslutas i varje runda efter utsatt tid.
Målningskrav ska vi ha tycker jag. Finns ju standarder för sånt
Spot priser får vi ta på oss. planerade för att ha 15 min in i matchen men glömdes bort. Dock hade vi priser 2 dagar så lite mer än vanligt. och första dagen fanns det priser kvar
Bad luck var svårt för hälften som lämna in hade inte skrivit teamnamn så vi visste inte vilka de var.
Comments
@Duckwing @coma @Cindurion väldigt bra synpunkter. vi tar med oss dem
Jag kommenterar några lite här som kanske bör diskuteras lite med.
Trippel skull pris … eller nej, Quad skull-pris hade varit najs … jag är inte bitter.
Skämt och sido, bra input från övriga. Jag tackar och bockar för en fin turnering.
Som alla längtat!
Lite preformance ranking från SM
Miniatyrskrift mår alla bra av
@Skuld tips: klicka på bilden
Var det någon från lokalpressen där?
Hade varit kul att läsa om vad de tycker
@mrselecta Sala Allehanda gör en grej om det. Hojtar så fort det kommer ut.
Lite bilder eventet
Bra bilder
Fina bilder! :)
❤️
Jättefina bilder
Superkul stycke bilder och vilket prisbord med så många målade lag. Ser helt awesome ut
@Oberwald_1 s koncentration på bord 1 med 2 timmar kvar på klockan ser brutal ut. Man funderar ju vilken turn det är och vad som har hänt 🏈🥊
@mikethemachine Hehe, hela den matchen var brutalt spännande. Jämnare än många matcher som slutat oavgjort.
Jag och Frantic konstaterade idag att tre bommade TD på snejkade gfi bör ha påverkat performance ratingen 🤪🤪
@Oberwald_1 kan tänka mig. Kom den med på video? Skulle vara roligt att se den. Finns säkerligen spel att lära sig från där.
@mikethemachine Ja den sändes, ska kolla med @CrazyWibe hur man kommer åt reprisen.
Synd på ljudet bara men annars så var det en fröjd att kika på :)
testa om detta fungerar
en länk per dag
Dag två
https://fb.watch/ivoXwTfer0/