Sala Analoga Spelförening Svenska mästerskapen i Blood Bowl! 28-29 Jan 2023

145791018

Comments

• Jag kommer alltid vara behjälplig att förnya medlemskap på turneringarna för de som behöver. Men jag kommer alltid rekommendera att man förnyar eller skapar användare via NAF innan för att minimera administration på turneringar. Samt att det väl i ärlighetens namn är smidigast för samtliga om sådant är löst innan speldagen, i synnerhet de turneringar jag själv också organiserar. Sin goodie kan man ändå plocka ur lådan om man ännu inte fått den, så registrerar jag det i efterhand.

Godtar och godkänner du svaret @Duckwing ?

• Ett stycke tärningar att plocka ur lådan nästa helg i Ludvika då efter några månaders väntan 😂

• edited December 2022

@Chrixx Jag kommer inte på Snowbowl. PM din adress och goodieönskan så postar jag. Om fler väntar på tärningar PM så skickar jag till er också.

• @Chrixx om du reggade via hemsidan är det bara att vänta - det kommer oväntat, som en hjärnblödning. Om du reggade på en turnering ska du ha av @Oberwald_1.

• Första gången jag reggade via NAF så dök den lite oväntat upp 6-7 månader senare. Andra gången har inte dykt upp än, men det har iofs inte gått ett år än.

• @Oberwald_1 godtar gör jag men jag vill inte ha ansvar att godkänna något 😜

• edited December 2022

Nu har jag uppdaterat förstasidan med en länk för anmälan och genom denna länk får ni olika betalningsalternativ också

Sen har jag en fråga till följande spelare om ni har funnit ett lag?

Hoffa

Straume

Viccy

Tobias Ellström

• @Smulzer går det att få mer info kring detta?

"Samtliga deltagande coacher kommer erbjudas gratis sovplats i anslutande lokal om man så önskar. Det kommer var av mycket enkel karaktär men som sagt gratis. Mer information kommer även kring detta."

• @brocCooLi vi har lokaler i anslutning till där vi ska spela där vi kommer erbjuda sovplatser.

bilder kommer snart.

det finns micro, toaletter och man får ha med det man ska sova med själv luftmadrass och typ sovsäck

• toppen!

jag bokar in en plats där.

• Dessa rum finns till förfogande för övernattning. Finns skärmar att ställa ut om man vill skärma av i till exempel de större rummen.

• Två kokvrår i anslutning till rummen finns också.

• Kan preliminärt boka in mig där jag med :)

Snarkar extremt mycket

• @Oberwald_1 Oj! Där tog jag mig allt ton! Jag ursäktar mig med att jag säkert var full

• Jag bokar också in mig för att sova i lokalen

• Jag har bokat in mig för sovande via Google-länken, hoppas det har framgått.

• Vill inte missa en chans att vara dum offentligt så måste fråga: om man anmälde sig innan betalningsuppgifterna kom upp, ska man då anmäla sig igen på samma ställe eller bara betala på plats? Vill ni hellre ha dubbla formulär eller sena pengar liksom?

/dumplekins

• älsk på att aldrig missa chans att vara dum offentligt.

• @grumplekins Relevant fråga ändå. Tidigare anmälan är fortfarande en anmälan. Men samtliga får gärna fylla i efterfrågade uppgifter i uppdaterad betalning-/anmälningssfunktion, men det är inte ett måste, du kan betala på plats också och hävda anmälan enligt ursprungligt formulär. Men vill man underlätta för organisatörerna är det en uppskattad manöver. Originalversionen visade sig vara suboptimalt uppbyggd. Hoppas på överseende med detta. Sprid och förstärk.

• Skulle ni inte kunna lägga upp betalningsuppgifterna i trådens första inlägg? Överseende finns förstås.

• edited December 2022

Har du provat att klicka på länken @grumplekins?

• @grumplekins Följ @Duckwings tips så kommer du få betala.

• edited December 2022

Jag förutsatte att man måste formulära om. Nu ser jag dum ut. Mission accomplished.

• @Smulzer Jag har inte funnit något lag än tyvärr :(

• @Viccy det ordnar vi. Tror det kommer fler soloanmälningar också. Går göra ett lag av er med.

• @Viccy Finns plats i laget tillsammans med Tomten och Spoiledsquid om du vill ta den platsen redan nu.

• @Fredlund @Yann Har ni hittat eran tredje medlem?

• @Smulzer Jag avvaktar lite till. Har fortfarande liiite hopp om att kunna få med mig två till från Gävle. Har jag inte löst något efter helgen är jag öppen för att vara med i vilket lag som helst :)

Sign In or Register to comment.