@Ionas Om det var så många dåliga. Gissa på vilka som kommer placera sig bra så är du med och tävlar mot oss och andra lyssnare. @Aos behöver besegras! ;)
Är snart klar med senaste avsnittet, men surrade lite med en kille från Spanien som jag sålt lite figurer till och han skulle kolla i helgen hur det stod till med reglerna för world cup, får se om han ger oss några nyheter om dessa, men vad han visste sedan tidigare var att att de skulle släppas i december...
Comments
Snajsigt som vanligt :)
@Pertan Nej tyvärr.
Är det nåt speciellt roster du tänker på?
Narcisistisk som man är så hade man ju hoppast få höra sin lista bli sågad 😅
@Pertan Ser bra ut! ;)
Drygt 1:50 in skrattade jag högt, alltid roligt att höra hur min psykologiska krigföring har satt sina spår i @Skuld ;)
Skönt också att ni lärt er att Kreek är riktigt bra starplayer :)
Jajauste jag skulle ju skriva hur fel ni har... Norden levererar och alla börjar fundera vart BB håller på att ta vägen:
Danmark, Sverige, Norge
@Oberwald_1 Det är helt rätt att köra sin grej tills folk accepterar det
Tycker hela landslaget ser riktigt starkt ut iår. Ska bli kul att följa 🤩
Jag behöver spons, mina block börjar ta slut… :D
Meh, du har ju 5 block redan :/
Sa ju till dig att inte ta wrestle på den sista :/
FezBowl
Yay...!
Och jag upptäckte att jag tydligen skickat in fel roster
Helt fel? Mitt innehöll också fel. Slarvade.
Fantastiskt många usla rosters dock. Var typ 4-5 bra och sen mest skräp. 😅
@Ionas Om det var så många dåliga. Gissa på vilka som kommer placera sig bra så är du med och tävlar mot oss och andra lyssnare. @Aos behöver besegras! ;)
Jag förstår inte hatet mot drexxl-rosters
Gör mig glad att vi fortsätter snacka skit om drexxls roster trots att han inte lira cd. Börjar tvivla på att det är cd vi stör oss på, hmmmmmm......
Någon som ska betta på fezbowl? stänger gissningarna när eftersnack laddas upp nån gång ikväll. @Aos @mikethemachine @bloodfeast @havaji @Lockmund @Pertan och @AllaAndraSomBordeFoulas
@inforthepain - Rätt rad:
Ännu lite rättare rad:
Det är ju två lag med borat
Själv säger jag:
Det var ett lag med Borak och ett med Borat
1. Humans
2. Underworld
3. IN så någon tror på @inforthepain
Någon måste ju komma sist så här kommer min rad:
Renegade nr 2, anti Borat
Imperial Noob,
Gloriel summeredition
1 Undead
2 HE med Gloriel
3 Frenzy Lizards
Inga fler gissningar!
Här kommer vårat Eftersnack!
https://www.youtube.com/watch?v=wrQtbmAXnzg&ab_channel=JanAndersson
Är snart klar med senaste avsnittet, men surrade lite med en kille från Spanien som jag sålt lite figurer till och han skulle kolla i helgen hur det stod till med reglerna för world cup, får se om han ger oss några nyheter om dessa, men vad han visste sedan tidigare var att att de skulle släppas i december...
F5
F5
F5
F5
@Ionas den knappen ser ut att vara urfunktion...
En spoiler är att nåt av orklagen lär vara felbyggt