Lite trista nyheter (kanske positiva för några av er): Jag kommer inte. Har kämpat med nån typ av influensa några veckor, och hoppades att jag skulle hinna bli klar. Men hostar fortfarande, och är allmänt hängig. Lessen.
Heja heja! Hoppas Nuffle välsignar era tärningar mer mängder av… ja glädje, lycka och framgång. Och @Oberwald_1 det finns alltid något att glädjas åt 😉
Asså idioter på detta tåg. Nån jävla tant som sprayar parfym varannan kvart. Och sen mig själv som tog med tandkräm men inte tandborste xD. Längtar tills man få se er alla igen!
Comments
Oh, det eskalerar. Vem blir först att gå All In?
skandalerna bara avlöser varandra och turneringen har inte börjat ens.
nu senast är det 'Pidpad-affären'. låt oss säga så här, säkra källor säger det handlar om att pengar bytt ägare mellan bröderna...
Ja, det står ju i första posten att Pidpad har betalt
@Pidpad tråkigt, men det är nog rätt beslut.
Hoppas du får tågbiljetten tillbaka till skillnad från en annan.
@mrselecta EPISKT!!!
Jag hade ju vist nog bokat biljetter med återbetalning, då jag inte var säker på att jag skulle vara frisk.
@Ionas jag gör mitt bästa
Tack
Lite trista nyheter (kanske positiva för några av er): Jag kommer inte. Har kämpat med nån typ av influensa några veckor, och hoppades att jag skulle hinna bli klar. Men hostar fortfarande, och är allmänt hängig. Lessen.
@Spoiledsquid Pontus (Juiblex) tar med ditt lag.
Ha det så skoj ni kan utan mig :)
@Pellevin det är ändå stort av dig att ge andra chansen på en snöplog. Krya på dig!
@Skuld jag packar just nu - ska jag lägga med en plan? Två?
@Pellevin tråkigt. Krya på dig.
@grumplekins gärna, om det inte är för mycket krågnel. kan ha tillräckligt beroende på hur många kajjen tar med
@Pellevin Tråkigt, men vi hoppas att du kryar på dig fort.
jag anländer runt halv tio. Är folk fortfarande och strögar då måntro?
Fick just veta att mitt tåg hem på söndag är inställt pga personalbrist på SJ. Får i värsta fall bli Ludvika-bo helt enkelt.
God bedring, Pellevin!
Khemri-prosenten øker. Not good!
@Nyaga Så er du parat til neste turnering!
@Nyaga jag kommer inte, så jag antar att min plats i @Juiblex bil är ledig.
@Pellevin Tråkigt, jag som hade med en matchtröja åt dig. Krya på dig!
@Nyaga finns ledig plats hem i bilen!!
@Pellevin @Juiblex
toppen! Om SJ löser det hela åt mig kan jag lämna bilplatsen till ev. annan behövande deltagare - men annars åker jag gärna med!
Jag tror SJ löser det på något sätt. Jag sitter i samma båt som Nyaga. Om inte annat får de väl fixa taxi?
Hur svårt ska det vara vara? De behöver en jävel som kör tåget. Det kan väl du fixa i värsta fall @Duckwing
Om Duckwing kör så kan jag vara vägvisare. ;)
Tyvärr är jag också i samma sits.
Pitcher’s! Vänster, in!
Sitter i Ängelsberg.
ses snart
vi är i Skara. susar fram med draken .ses på Pitcher om ni fortfarande är igång vid 2200
Vroom vroom!
Heja heja! Hoppas Nuffle välsignar era tärningar mer mängder av… ja glädje, lycka och framgång. Och @Oberwald_1 det finns alltid något att glädjas åt 😉
Asså idioter på detta tåg. Nån jävla tant som sprayar parfym varannan kvart. Och sen mig själv som tog med tandkräm men inte tandborste xD. Längtar tills man få se er alla igen!
Aaand we are Rolling.
20 st deltar, grupperna är lottade enligt följande.
grupp
mellis
kieth
loner
grumple
spoiled
B
iftp
drexxl
oberwald
juiblex
broccooli
c
duckwing
sindragosa
lockmund
nyaga
ozt
d
ionas
hjärnhans
kaju
mr Selecta
suncar
Lycka till alla och kom ihåg, varje 1a eller skalle ni slår är endast ett direkt resultat av era tidigare synder :D