Snowbowl 8 18-19 december

14567810»

Comments

• Tryckfelsnisse har vart framme skuld hade inte -7 i cas snarare -1

• Och ”panelen” som inte trodde på Vampyrerna, snyggt jobbat @mrselecta!

• Stort grattis Oberwald

• @mikethemachine >Sjukt kul, har väntat länge på en Grumple trofé. Känns som Joel redan norpat någon så håller på Grumple här om så är fallet :)

Jag med! Vi får vänta vidare, straffar mot alver var för svårt! Tack för förtroendet iaf!

• Snajsigt Grumple :)

• @bloodfeast tack! Jag presterade bra efter egna mått

och hade Nuffles vind i seglen :)

• edited December 2021

Så…

tack @inforthepain och @Skuld och alla andra för en fin helg

tack @inforthepain för turneringens play (i mina matcher). Att inse att det man har är en långpass runda tre med Chorf är stort. Hespeck.

@Ionas nu när du vet vad cas-priset var kan jag gå med på att dela om du vill.

• Gick 5-0-1, fick 9:e plats. Bara på snowbowl!

• Tack för en helkul turnering och var så säkra att mina vampyrer återkommer och då har jag lärt mig spela med dem också!!

• Tack för bra fix och trix och trevligt turnerande.

jag hade kalaskul

• Takk for nok en fin Snowbowl! Jag återkommer med lita mer svorska.

• edited December 2021

Till de som klagade på mina fanklubbtärningar; jag har nu testat alla kvarvarande med saltvattentestet. 47 av dem bedömde jag inte hade någon tydlig snedbalans; 41 st bedömde jag att de hade måttlig till tydlig snedbalans - dessa har jag nu sorterat bort så att framtida rekryter inte ska få felbalanserade tärningar. Måste säga att jag är besviken på tillverkaren att det blev en så hög andel som verkade vara felbalanserade.

@Ionas, @Järnhans, @kaju, @mrselecta, @Juiblex och @Skuld kan få sina tärningar utbytta mot testade tärningar vid en turnering där jag deltar, vilket om inget oförutsett händer blir Doubt nästa gång.

PS: Det fanns ingen preferens för höga eller låga tal i den mängd av tärningar som var felbalanserade.

• @Duckwing varför köra med 88 tveksamma tärningar när det finns precision dice?

• För att det är kul :)

• @Duckwing Mina rullade mest sexor. Och du gjorde helt rätt som hade Duckwing fanclub loggan på sexan. Mycket bättre än Kajus tärningar som mest rullar ettor med "I met Kaju" som etta. Jag blir triggad varje gång jag hör eller ser hans namn efter att jag försökt spela med hans tärningar i en match.

• Kul att så många kunde vara med och spela! Hoppas vi ses på nästa SnowBowl igen, fast jag ser gärna lite mindre av @Melisqus nästa gång…

Grattis @Oberwald_1 och tappert kämpat @SnyggJan

• Att spela Vampyrer var en ny och rolig upplevelse och jag kommer att fortsätta med det. Vill tacka för alla tips jag fick efter varje match av mina motståndare, de hjälpte!!

Sedan så var det ju snowbowl turneringsupplägget som hjälpte mig att nå en tredje plats.

• @Ozt och @mrselecta ja, detta är som bekant en av mycket får turneringar där du kan vinna med serien 0-2-4.

• edited December 2021

@Pellevin jag vill säga till systemets och mrselectas bedrifts försvar att om man vinner snowbowl med 0-2-4 så har man ändå gått bättre än alla man varit i direkt tävling med hela vägen.

• Jag vann iallafall alla matcher mot de falska Jonas-ar som jag mötte. 3 stycken föll mot den sanna Jonas.

• @Pellevin Det är jätte jättedyrt att specialbeställa precision dice med logga på upptäckte jag.

• @Duckwing Men du är ju jätte jätterik.

• @Pellevin ”stor pung” som min far brukar säga!

Eller om man är fattig ”hacka pung”

• Här är performance rating för SnowBowl 8, snyggt jobbat Grumplekins!

• @Melisqus - Tack! Hade på känn att jag gjort min bästa turnering. @straume är klädsamt bortredigerad också, det gör mig ju lite större i sammanhanget ;).

Sign In or Register to comment.