Snowbowl 8 18-19 december

1457910

Comments

• känner mig kränkt

• edited December 2021

@Pellevin Men det var värre att försöka läsa @inforthepain spelarnamn som samtliga var särskrivna. Nästan lika störigt som hans blippande ljud under hela videon.

Men bortsett från det så mycket bra video! Mer sådant här inför turneringar!

Får jag Nurgle och Chorfs i min grupp (får spela emot) två Snowbowls i rad så lämnar jag WO och åker hem.

• Förhandlingar (mutor) pågår för att få alla khemri och chorfs i samma 6manna grupp.

• Finns ju förbättringsmöjligheter till nästa gång. Hadde nog fipplat till inställningarna för mitt ljud på nåt vänster. Ska se över det till nästa gång så enbart ljudet i disc tas upp så man slipper blippandet.

• Håller på att lyssna igenom nu. Jag håller med Skuld angående Pro :)

• Känns som att det fanns en viss skepsis mot min masterchef?

Challenge accepted!

• Jag ångrar mitt val av sämst roster.

Jag vill tillänga den till den till @inforthepain som har byggt fel istället ;)

• @suncar bara för att du inte byggt som alla andra så är det inte fel...

Tydligen så skall DE ha två WE för att var a-okay.... Men jag tänkte endast rulla POW hela helgen så....

• Mina vampyr är tippade i botten, härligt!

Kan ju bara gå bättre än tippat så se upp

• Jag uppskattar att de uttryckligen säger att det är människoblod de dricker. Inga grönskinn drabbas alltså.

• edited December 2021

@kaju Jävla fegis stå för det du sagt ;)

• Hahahahah redan bra stämning innan första tärningen är kastad..... :-D

• Dvärgars blod lämnas också förhoppningsvis odrucket

• Jag har ju spelat vampyrer några gånger och mina spelare har sagt att dvärgablod suger (man).

• Lite kort eftersmak?

• Ranta roster gjorde mig riktigt taggad på turnering nu. Pepp på max!

Tänkte ta norse först men var rädd för att möta massa khemri. Min magkänsla svek mig inte.

Sen har jag noll koll på om Necro funkar mot khemri de heller.

• "Vill inte ha mer Khemri"?

Tur jag inte kan kika upp då, Skuld, vill ju inte sponsra dig med mer vinster iaf :)

• jag försökte ge videon en chans även efter min totalsågande kommentar.

klarade en hel roster, sen snabbspolade jag fram till att de pratade om Pidpads, sen slutade jag. så jag hoppas ljudet blir bättre så att även jag orkar lyssna för jag har tydligen blivit ljudnördkänslig?

• obs, älskar initiativet med ranta rosters och hoppas det håller i sig.

• @inforthepain har så sexig röst!

• Roligt att lyssna och bra initiativ!

Lyssnade igenom hela från start till mål :D

3 guard känns som ett måste men det gör 2 block, 1 wrestle också så den är lite svår. Brukar inte gilla att spela med mer än 1 oskillad ghoul men kör nästan alltid med en oskillad.

Kolla om ni kan få till lite bättre bildkvalite också iaf på min skärm var det svårt att se.

• @coma Vi tänkte samma med bildkvalitén, men vi körde på ändå. För annars skulle det nog inte bli nåt alls. Man behövde nån premiumkonto för att få högre kvalle. Värt att tänka på för vår del till nästa gång.

All feedback är bra!

• Ni får skaffa Patreon för att sponsra premium :)

• Jag blir tvungen att avstå. Känner mig inte frisk.

• För att citera Sven Melander: "Nej, vem fan gör det?"

Då är Skuld-tipset aktuellt igen för de som satsat på honom.

• edited December 2021

Men kom ihåg att det går precis lika bra med selleri

• Tråkigt Pidpad.

Åter till bloddiskutionen.

Spelar ingen roll vilket blod det är, rött, grönt eller blått, allt går bra.

Lyssna på vad mina fans sjunger

SNART!!

• Kommer några hitta på något under fredags kvällen eller är det mera på lördages kvällen?

• Jag tänker mig ta en öl fredag kväll

• Bara en Duckwing? jag dubblar det

Sign In or Register to comment.