Så SnowBall metat kretsar alltså kring Amazons, Khemri, och High Elfs. Med Undead, chaos dwarfs, och Slann som bubblare. Intressant. Har det kommit någon ny mumiefilm eller dylikt nyligen? I snitt 0,7 mumier per lag utslaget över alla anmälda lag. Aldrig sett så många mumier på så liten yta tidigare.
Kul att det blir fight om Grand Slann den här gången :)
Dock för att det ska bli ännu litet mer spännande tänkte jag (om TO godkänner) att vad min grodvinsflaska gäller så räknas alla gröna hoppelag som Slann.
Jag har lyssnat lite på @inforthepains youtubeklipp. Lite irriterande att de inte tar upp att PidPads undead är affilierade med Tzeentch. Hur funkar det?
Comments
@Pellevin isf är det så att jag har kopierat dig och sen har du kopierat mig ;)
Nu väntar jag med spänning på besked från de som ska med @Juiblex bil. Vill de ha munspel och banjo i bilen eller blir det en lukrativ helg för mig?
@grumplekins då vi skall ut i obygden så är det munjiga, tvättbräda eller banjo som gäller…
då kan vi kanske smita in obemärkt bland lokalbefolkningen….
endast skinnbanjo är ok att spela i bilen.
Det blir inte mycket banjo utan skinn.
Då är både roster och vaccinpass inskickat från mig :)
@Skuld Lägger du upp rosters när alla är inskickade?
Jag borde också ha skickat allt, hojta annars @Skuld
Saknar detta:
Skuld, Roster (vafan?!)
@inforthepain, Roster
@Jom Roster, betalning
Loner Roster, betalning (löser på plats)
@Lockmund Lockmund, betalning (brukar lösa på plats)
@mrselecta Roster
Woo! Rosters!
Så!
Nu är det bara min egen Co-Host som inte lämnat Roster.
Rosters
Del 2
Så SnowBall metat kretsar alltså kring Amazons, Khemri, och High Elfs. Med Undead, chaos dwarfs, och Slann som bubblare. Intressant. Har det kommit någon ny mumiefilm eller dylikt nyligen? I snitt 0,7 mumier per lag utslaget över alla anmälda lag. Aldrig sett så många mumier på så liten yta tidigare.
Det känns rätt bra att sitta på en Tackle när jag ser lagen som ska vara med och leka.
Några fler Tomb kings, kaosdvärgar och Nurgle. Resten har minst en Dodge.
*rigs draw to put Lockmund in group vs Chorfs, Chors and Tomb Kings*
Låter rättvist.
Jaja, en massa dodge och svisch och Swash….
Får väll endast rulla POWs i helgen…. Eller dricka en massa öl istället….
Kul att det blir fight om Grand Slann den här gången :)
Dock för att det ska bli ännu litet mer spännande tänkte jag (om TO godkänner) att vad min grodvinsflaska gäller så räknas alla gröna hoppelag som Slann.
@straume Mutor mottages gärna
@Duckwing ifall du tänker på snotlings så har ju dom styltor och är en svensk klassiker (små grodor) godtages.
Ser även ut i nufallet som att jag inte spelar då jag är odd man out.
Har någon bilburen spelare möjligheten att ta med 3-4 planer så skulle det uppskattas. Gärna stora då de flesta jag har är de mindre varianten.
Ranta Roster!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=myMGewA6g6I
Odd man? OP sier 24 spiller Skuld inklusiv. Ikke feige ut nå ;-)
Jom har droppat av tyvärr.
ha! rätt åt alla som försökt tippa @Skuld i snowbowl-bettingen.
Jag har lyssnat lite på @inforthepains youtubeklipp. Lite irriterande att de inte tar upp att PidPads undead är affilierade med Tzeentch. Hur funkar det?
@Pellevin Det är okej
Jag antog att länken iftp postade var en fånig musikvideo eller så. Klickade inte förrän Pellevins kommentar.
Du behöver göra bättre reklam @inforthepain!
De vågar inte ens prata om min roster för den är full med läskiga monster
Jag tänkte som Ozt. Kollade på den först i morse.
Började kolla nu efter total ignorans. Bättre reklam behövs helt klart.
Detta är ju klockrent :)