Jag tackar å det grövsta för en grym upplevelse! Måste börja med att tacka grump och alla andra som gjorde turneringen möjlig, men även alla andra som rullade ettor på rätt ställe (hej basse :) ) samt de som gjorde touchdown på fel planhalva (I mina ögon sett). Ser redan fram emot fler turneringar så ni blir nog inte av med mig riktigt än!
jag ska på drexxlbowl och rulla ettor, så ska du dit så kanske du kan få en touchdown eller två av mig, MIke. Det "erbjudandet" gäller iofs inte bara dig utan alla som ska dit och spela :)
@Pellevin jag såg i kalendern att @grumplekins har någon plan för februari i Stockholm. Jag siktar nog på den. Vore så fantastiskt roligt att komma och spela/hänga med er alla igen.
Comments
Och tack för uppdateringar om hur det gått 😀
Grattis IFTP, hur ska bucklan målas?
Jag tackar å det grövsta för en grym upplevelse! Måste börja med att tacka grump och alla andra som gjorde turneringen möjlig, men även alla andra som rullade ettor på rätt ställe (hej basse :) ) samt de som gjorde touchdown på fel planhalva (I mina ögon sett). Ser redan fram emot fler turneringar så ni blir nog inte av med mig riktigt än!
Vi ses när vi hörs :)
Tack alla! Var skitkul!
Här är en tråkig video, pro forma.
https://youtu.be/KTFtGhcUp8A
Lyckades ta en bild också
@Melisqus fixar du en performance rating när du har tid och lust?
Här är performance rating för JoråBowl:
@Nyaga tvåa över 200 *woop woop*
Men tyvärr @Nyaga, du är feta 0.4 poäng efter mig.
Tack @Melisqus
Snyggt spelat alla!
Visst är lågt lika med effektivt eller nåt?
@Ionas @Pellevin Wihoo 😀
kul att se att jag inte var totalt värdelös ändå…..
Två lyckade throw-ins och vinsten var säkrad…. Bergsäker taktiskt vinst…..
Kan du lägga in data för matcherna och vilka lag som spelades så man kan se?
Med tack på förhand
@Ynik
inte hundra på vad du menar men alla matcher har gått till NAF och finns där.
Hittade den inte förut men nu gjorde jag det.
Jag skev av mig lite om Joråbowl, så för den som är intresserad kan ju kika här: https://bloodbowlrookie.blogg.se
Jag blir både glad och stolt över ett fint community när jag läser detta. Tack för att du delade @bloodfeast
Hoppas vi ses på någon kommande turnering
Jag tror vi alla hoppas på att snart få se dig på en turnering också @mikethemachine.
@Pellevin alla utom min winrate.
jag ska på drexxlbowl och rulla ettor, så ska du dit så kanske du kan få en touchdown eller två av mig, MIke. Det "erbjudandet" gäller iofs inte bara dig utan alla som ska dit och spela :)
@Pellevin jag såg i kalendern att @grumplekins har någon plan för februari i Stockholm. Jag siktar nog på den. Vore så fantastiskt roligt att komma och spela/hänga med er alla igen.
@mikethemachine there goes the neighbourhood! Fan vad najs. Nu undrar man bara om @razta lever.