Tack @grumplekins och alla andra för en härlig turnering!
Som så många av mina motståndare vänligen visade mig så verka det som om det var min roster som var helt fel….
För att det kan ju inte ha varit någon annan orsak till att jag toksäkrade (till skillnad från mina matcher) sista plasten i helgens matcher…..
Vill även be om ursäkt för att jag i lördags kväll ”lyckades” missa mitt tärningstorn med en d6 så kapitalt att den studsade i väggen 6 meter bort… inte okay!!!
Comments
Det står att det är stopp i tunnelbanan på röd linje. Någon som vet om man kan ta tuben till alpha eller om SL lagt ner för dagen?
Tunnelbanan står still i city. @Juiblex tar registrering i lokalen så länge (han är på plats) så vi kommer igång asap.
Tunnelbanan strular. Jag kanske blir sen
@Duckwing ja, vi kommer eventuellt få börja lite senare. Ingen ska missa nåt pga SL iaf
Lossnade för oss nu
Finns det några resultat nu när dagen har gått lite?
Skuld och Nyaga i topp med samma poäng (3-1-0) och SOS - Skuld leder med 2 net cas.
sen är det ett gytter av de vanliga. Tydlig underprestation från Juiblex. Jag lägger upp en skärmdump senare.
Kul, kör hårt imorgon. Spännande att höra slut resultatet sedan
Vilket jäkla skitspel….
brytit ihop och om några timmar tar jag två lätta vinster…..
Två lätta vinster förväntar jag mig också imorgon men jag vet inte om mina motståndare tycker lika dant.
Verkar vara ett öppet fält, lycka till alla :)
Om @Skuld är nykter idag så kan vem som helst kamma hem det.
@Oberwald_1 vore kul om det vände såpass för mig men jag är inte superorolig
Och vinnaren är? Trumvirvel :)
iftP vann
jag lägger up resten senare.
skitspel!
@grumplekins Tack för en bra turnering, bra jobbat!
Fråga hur räknades poängen?
sitter och kollar allas resultat och förstår inte hur jag fick 8 poäng när jag spelade 3-0-3 🤔
@Frantic låter konstigt, får kolla
@Frantic fast kollar du Pellevins tabell? Det är inte den korrekta, rapporteringen funkade men ställningsberäkningen var buggig.
Förlorade först mot IFTP, så tog snabbt en öl till lunch, Hjälpte inte blev mosad av lockmund istället. Mitt dag 2 facit är inte bra i BB2020
Tjoo!
Tack, jo jag satt och kollade på Pellevins tabell, :)
Bra anordnat @grumplekins och riktigt kul!!
Snyggt pris också så well done @imp 💪
Synd att man inte gjorde lika många mål som CAS:ar 😂
Tack @grumplekins och alla andra för en härlig turnering!
Som så många av mina motståndare vänligen visade mig så verka det som om det var min roster som var helt fel….
För att det kan ju inte ha varit någon annan orsak till att jag toksäkrade (till skillnad från mina matcher) sista plasten i helgens matcher…..
Vill även be om ursäkt för att jag i lördags kväll ”lyckades” missa mitt tärningstorn med en d6 så kapitalt att den studsade i väggen 6 meter bort… inte okay!!!
Tack igen till mina motståndare IFTP, @Duckwing, @Spoiledsquid, @Drexxl, @grumplekins och @havaji!
ett extra stort tack till @grumplekins som ”lät” mig få en vinst så att jag inte gjorde en @Pellevin!!
Nu skall det bli skönt att spela ett riktigt lag i ligan som är både stabilt och har rätt skills för mig!!
More Frenzy, More Better!!
All hail the deamons of Khorne!! :-)
Tack @grumplekins för en excellent ordnad turnering och en härlig helg!
Synd bara att det är ett sånt jävla skitspel 🤬💀💀💀
+1
Kunde inte ha sagt det bättre själv
Inte jag heller!
Instämmer! Tack för en mycket trevlig turnering. Ett tack också till er som hjälpt @grumplekins på olika sätt.