Joråbowl 2: Uncancelled (2-3 oktober i Stockholm)
Nu kör vi igen!
Info på hemsidan: www.joråbowl.club
NAF har sanktionerat och allt är på plats.
Jag svarar glatt på frågor här. Kommer hålla en deltagarlista både här och på sidan.
just det ->
Obs!
Turneringen är begränsad till 24 deltagare pga pandemirestriktioner, och först till kvarn gäller.
Det kan vara lönt att ta plats på väntlistan - dels är det många som är preliminära än så länge, och dels kommer jag försöka fixa större utrymme om det går.
Intresseanmälda
- Grumplekins
- Skuld
- Nyaga
- Pertan
- Juiblex
- Bloodfeast
- Drexxl
- Duckwing
- Pellevin
- Cynial
- Ionas (om det inte blir för mycket Drexxl)
- Havaji
- Jimmieblla
- Spoiledsquid
- Ozt
- Lockmund
- Lenhart
- Chrixx
- IFTP
- melisqus
- kaju
- zalaya
- MartyM
- Martin08 (OMO)
- Frantic
- Du?
Comments
Kommer gärna dit och Mosar er.
Jag är med.
jag kommer!
Intresserad
jag anmäler mig
@Drexxl vi säger väl OK för den här gången
@Ionas ska jag förstå det som en intresseanmälan? Eller är det mer en generell besvikelse över Drexxl?
Jag vill vara med!
@grumpis. Jag vill vara med men det var min spontana reaktion till din tillåtande attityd mot @Drexxl . Jag hoppas du inte också gör en @Skuld och kör "du får spela mot Drexxl. Hela turneringen".
Soft anmälan från mig!
Jag vill vara med
Jag vill också vara med!
Vill med!
Vill! Men behöver lösa barnvakt.
Det går att prella, jag matar in dig med caveat
Jag reserverar plats för mig och min svåger Lenharth.
Viss risk att jag kanske är bortrest men om man kan reservera en plats typ en vecka gör jag gärna det
IFTP kommer med nåt dåligt lag
Kampen om vem som är fulast Jan går väl vidare då. Glädje!
Random skills är samma genom hemma turneringen?
Nej, jag är rätt säker på att det ska vara olika från omgång till omgång.
@havaji - det står rätt uttryckligt på regelsidan. Kort version: min son rullar alla skills i förväg, sen seglar han rosters i kuvert så jag inte vet vilken omgång du får fumblerooskie på allt. Sen får du öppna kuvertet när du ska möta nån.
Jag anmäler mig.
Jag är gärna med
Första 24 platserna har paxats, men många vet inte säkert, och jag kommer försöka få fler bord, så skriv in er i väntlistan om ni vill, det finns hopp!
Jag kan stå först i kö.
@grumplekins Jo, läste det, men var tvungen att fråga eftersom jag aldrig hört talas om ny random skill varje match. Men då har jag koll.
Bara så att jag har det förstått reglerna rätt. Jag kan ta en normal och sedan en random normal för 10p (6+4), eller hur? jag är inte tvungen att ta en random först vilket skulle bli 11p (3+8)?
Ja, det verkar onekligen billigare på det ena sättet. Jag får kontrollräkna lite kring stackade skills då.