Säsong 27

12357

Comments

• Ok, tack.
    Jag var osäker på hur notorisk mail läsare han är.

Vi har en bokad match på onsdag som måste skjutas på.

• Martin08 wrote: »
    Ngn som har kontaktuppgifter till Lipiz, vår spanske vän?
    Får inga svar från hans mail.
    Har du fått tag på Lipiz för att boka in eran match?
    Jag skulle gärna planera in runda 3 (mot honom) till nästa vecka
  • edited September 2018
    Vi möttes i torsdags för match, men det var så trevligt så istället gick vi igenom 4-500 år av spansk militärhistoria kopplad till nutida politiska händelser i Spanien och den militära utvecklingen i Europa överlag.
    Det blev tyvärr ingen blood Bowl match, men väldigt väldigt trevligt. :)
    Bra surr på den mannen.

Vi har bokat ny matchdag till måndag på Surbrunnsgatan. Titta förbi om ni har tråkigt.
    M
  • Illa när folk sitter och har trevligt istället för att spela Bloodbowl! Är ni här för att tramsa och ha kul eller? Litet disciplin tack!
  • Duckwing wrote: »
    Illa när folk sitter och har trevligt istället för att spela Bloodbowl! Är ni här för att tramsa och ha kul eller? Litet disciplin tack!

bra sagt Duckwing!
    Vi har bokat ny matchdag till måndag på Surbrunnsgatan. Titta förbi om ni har tråkigt.
    M
    Hur gick matchen?

• Jättebra.
    Jättebra.
    Vi gråter alla en tår för Johnny

• Morn82 wrote: »
    Martin08 wrote: »
    Jättebra.

Det går inte bra för stockbowls bästa throwers emot dom där ushliga amazonerna. Först dödade han min thrower i Semin så Johnny slapp retire, sedan dödar han Johnny 2 matcher senare..
  • razta wrote: »
    Morn82 wrote: »
    Martin08 wrote: »
    Jättebra.

Det går inte bra för stockbowls bästa throwers emot dom där ushliga amazonerna. Först dödade han min thrower i Semin så Johnny slapp retire, sedan dödar han Johnny 2 matcher senare..

Bara att inse att Throwers inte passar längre i ligan.....

• edited October 2018
    Gudagens.
    Jag och Bla_Ze skulle kört 3e omgången idag men det har kört ihop sig. Eller ja, han är dunderförkyld så vi får skjuta på det.
    Fråga till commish: Är det ok om vi spelar nästa vecka istället? Vi skulle hinna beta av den rent tidsmässigt på torsdagen innan jag ska möta dark elves i fjärde omgången.
  • Historiskt har commish sagt att det är ok att matcher spelas sent, så länge efterföljande matcher inte påverkas.
  • Japp, det är det jag hoppas på lite.
    Att tex @razta ger klartecken, speciellt eftersom jag vet när min efterföljande match är inbokad.
  • Det mago skrev ovan.

Så länge ni checkar av med er nästa motståndare så ingen annan match blir försenad så är det ok!
  • Mina Dark Elves har blivit förpassade tillbaka till sjöss. Kan jag få göra en redraft på dem nu så jag har nåt att ställa upp i nästa match?
  • razta wrote: »
    Det mago skrev ovan.
    Så länge ni checkar av med er nästa motståndare så ingen annan match blir försenad så är det ok!

Perfekt, tack tack!

• NIWnW wrote: »
    Mina Dark Elves har blivit förpassade tillbaka till sjöss. Kan jag få göra en redraft på dem nu så jag har nåt att ställa upp i nästa match?

Ok
  • Hej! Har match ikväll - visst gäller inte inducements från spika 1-3? Har 40k över och de frestar men tror inte de är giltiga enligt reglerna va?
  • Nope, inte giltiga.
  • Jaja - jag får slå lika bea som sist då så gör det inget
  • Men du kan lägga till 10k från din kassa för att köpa något fint.
  • Det hade ju varit nåt om jag hade nåt i kassan :)

ladadeeeladeeedaaaH

• Den låten var det ett tag sedan man hörde sist :)
  • Kastar ut frågan här också: star players - endast LRB6 eller även Spike!?
  • Kastar ut frågan här också: star players - endast LRB6 eller även Spike!?

Dom som står på hemsidan under team reference.
  • edited October 2018
    razta wrote: »
    Kastar ut frågan här också: star players - endast LRB6 eller även Spike!?

Dom som står på hemsidan under team reference.

Jaja, det är klart det ska vara lätt! Tack!
  • edited October 2018
    ..
  • Jag och @Oberwald kommer inte hinna spela vår match i runda fem innan den 4:e. Vi ska försöka spela den så fort som möjligt efter det. @razta och @floki är de som skulle kunna bli drabbade.
  • Skullflame wrote: »
    Jag och @Oberwald kommer inte hinna spela vår match i runda fem innan den 4:e. Vi ska försöka spela den så fort som möjligt efter det. @razta och @floki är de som skulle kunna bli drabbade.

Skickade ett PM till dig.

• Dagens inte så viktiga fråga:
    Pellevins minotaur har skillens claws. Några av Gywns kaosdvärgar har skillen claw. Vad styr om en spelare får en eller fler klor? :)
Sign In or Register to comment.