Nu är det ju väldigt roligt att möta målade lag, men för att undvika blödande målarfingrar så är det alltså inte krav på färdigmålade lag för att spela.
Krav på målat sker först i slutspel plus att det utgår en bonus för målade (och fotade) lag som har lagfoto, spelarbilder och logotyp till laget, med en extra MVP (+5 spp).
(Mer info om det finns på hemsidan)
På tal om det så mejlade jag in bilder på alla spelare til commish och bad att få dem inlagda för mitt lag men jag fick aldrig svar. Skall jag mejla dem nån annanstans?
På tal om det så mejlade jag in bilder på alla spelare til commish och bad att få dem inlagda för mitt lag men jag fick aldrig svar. Skall jag mejla dem nån annanstans?
Bra att du påpekar/påminner.
Vi måste ha missat det. Jag ser att mailet är skickat och har kommit in på korrekt vis.
Vi ser till att jag, eller någon annan commish löser det under helgen.
@duckwing Jag har nu lagt in dina bilder.
Då du redan har teamlogo, så är egentligen ett lagfoto (inkl. coach) det du behöver nu, för att kunna hämta ut din Collectors prize
@duckwing Jag har nu lagt in dina bilder.
Då du redan har teamlogo, så är egentligen ett lagfoto (inkl. coach) det du behöver nu, för att kunna hämta ut din Collectors prize
Jag får fixa det nästa gång jag spelar me dem.
När du skriver "inklusive coach" så menar du en coach-figur. Inte mig själv i egen hög person, eller hur?
Tror aktuella lag borde vara Phullersta Phantoms, Rostberg Galvanizers, Waldenhof Wights eller något helt nytt lag. Jag kan spela vad som passar gruppindelningen bäst.
Tror aktuella lag borde vara Phullersta Phantoms, Rostberg Galvanizers, Waldenhof Wights eller något helt nytt lag. Jag kan spela vad som passar gruppindelningen bäst.
Spela precis det du vill spela, å ja. Vi har gärna med dig så slipper vi ett commish-lag.
Comments
Bra att du påpekar/påminner.
Vi måste ha missat det. Jag ser att mailet är skickat och har kommit in på korrekt vis.
Vi ser till att jag, eller någon annan commish löser det under helgen.
MVH
z3bb3
Vanligast är att man spelar torsdag, då det är Blood Bowl på Alphaspel
Kan spela följande:
amazons - the avalanches
Halflings- the cockatrices cocky trixters
Khorne - Skyla’s Unikhornes
Underworld -Ferlangen Grass Snakes
Spelar det som underlättar lottningen.
Underworld är representerat nu
Ok, då kör jag helst nåt av de andra, kanske Khorne?
Klart du ska köra Khorne!
Jag får fixa det nästa gång jag spelar me dem.
När du skriver "inklusive coach" så menar du en coach-figur. Inte mig själv i egen hög person, eller hur?
@razta, kan du skapa ett khornelag åt mig så fyller jag det med spelare?
Antar att jag behöver rensa bland de jag har. Isf vill jag behålla orcherna o dvärgarna
Det är skapat. jag var extremt kreativ med namnet. maila gärna info kom namnbyte å att du skapat det så lockmund får infon.
Perfekt!
Ja precis
8-8-7-7, antar jag?
Fungerar absolut, även om det är finare med hela grupper.
Du blev vi dock 31st.
Det är så vi rullar
Spela precis det du vill spela, å ja. Vi har gärna med dig så slipper vi ett commish-lag.
Å @morn82 man kan aldrig ha för mycket alver!