Säsong 27 startar måndag 27/8.
Sista dagen att anmäla sig är lördagen den 25/8 kl 20:00
Redraft ska vara gjort söndagen den 26/8 kl 20:00.
Lottningen blir klar kvällen söndagen den 26/8
Går det att redrafta sitt lag innan anmälningen stänger? Utifall att man får förhinder på söndag tänker jag.
Yes, det är inga problem.
Har satt ditt lag till "redraft" status nu.
Om någon annan vill göra det hör av er så fixar jag. Skälet att jag inte gör det direkt är att personen kanske ändrar sig och inte vill spela å då kan det bli fel.
Jag redraftar gärna direkt.
Behöver dra 70 från kassan till Stadium fonden först bara.
Tack.
Har aktiverat din redraft, stadiumfonden kan du dra efter redraft lika gärna. Du får ju pengar över då. Tom bättre att ha pengarna före redraften så om du kanske vill spara en spelare till.
Bra å veta att alla ni kan tänka er att byta. Som det ser ut nu så får vi 3 grupper som är rätt så balanserade. Finns en rolig möjlighet att vi får en nya-lag grupp innehållande 5 alvlag!
Då har Buckan, Lipiz, Anders, Z3bb3, floki, MartinS samt 2 nya spelare inte signat upp ännu.
Nu är det ju väldigt roligt att möta målade lag, men för att undvika blödande målarfingrar så är det alltså inte krav på färdigmålade lag för att spela.
Krav på målat sker först i slutspel plus att det utgår en bonus för målade (och fotade) lag som har lagfoto, spelarbilder och logotyp till laget, med en extra MVP (+5 spp).
(Mer info om det finns på hemsidan)
Allt måste inte vara målat heller, så länge det går att särskilja figurerna. Det är däremot så att målning är något som verkligwn uppskattas, så det är bra om det görs.
Comments
Har du precis redraftat och spelat en reserves rumble eller dylikt, ja. Annars måste du ju redrafta å då kan du inte ha journeymen.
Kul
Yes, det är inga problem.
Har satt ditt lag till "redraft" status nu.
Om någon annan vill göra det hör av er så fixar jag. Skälet att jag inte gör det direkt är att personen kanske ändrar sig och inte vill spela å då kan det bli fel.
2 Human
1 Norse
1 Chaos Dwarfs
1 Vampire
1 Khemri
1 Wood Elf
1 Dark Elf
1 Undead
1 Skaven
1 Lizardmen
1 Chaos
1 Goblin
Behöver dra 70 från kassan till Stadium fonden först bara.
Tack.
Har aktiverat din redraft, stadiumfonden kan du dra efter redraft lika gärna. Du får ju pengar över då. Tom bättre att ha pengarna före redraften så om du kanske vill spara en spelare till.
Superkul! Jag hålller tillbaka lite för å se uppdelningen innan jag besämmer mig om jag ska köra fresh eller gammalt lag!
Vi är för övrigt uppe i 18 lag just nu. Mer än 6 till och vi får börja titta på 4 grupper.
Smart!
Då kan man lägga bounties på lag i alla serier.
Då har Buckan, Lipiz, Anders, Z3bb3, floki, MartinS samt 2 nya spelare inte signat upp ännu.
Rasfördelning:
2 Orcs
2 Norse
2 Human
1 Chaos Dwarf
1 Chaos
1 Chaos Pact
1 Vampire
1 Khemri
1 Wood Elf
1 Dark Elf
1 High Elf
1 Elf
1 Undead
1 Necromantic
1 Skaven
1 Lizardmen
1 Goblin
1 Dwarf
Antal spelade matcher:
43 matcher
33 matcher
32 matcher
23 matcher
18 matcher
16 matcher
14 matcher
10 matcher
9 matcher
7 matcher
3 matcher
2 matcher
2 matcher
1 match
7st lag med 0 spelade matcher.
Slann
Ogre
Halflings
Nurgle
Amazons
Underworld
Bretonnia
Khorne
Nu är det ju väldigt roligt att möta målade lag, men för att undvika blödande målarfingrar så är det alltså inte krav på färdigmålade lag för att spela.
Krav på målat sker först i slutspel plus att det utgår en bonus för målade (och fotade) lag som har lagfoto, spelarbilder och logotyp till laget, med en extra MVP (+5 spp).
(Mer info om det finns på hemsidan)