Min första match är alltså mot @NastyUnicorn's Ormfell Vipers. Jag måste säga att det är humor att deras senaste match var mot mitt open-lag Green Basterds som mjukade upp dem med ett CAS-resultat på 5-2 innan de får möta mitt "proffslag"! XD
Min första match är alltså mot @NastyUnicorn's Ormfell Vipers. Jag måste säga att det är humor att deras senaste match var mot mitt open-lag Green Basterds som mjukade upp dem med ett CAS-resultat på 5-2 innan de får möta mitt "proffslag"! XD
Nu är de oheligt förbannade och kommer ta ut sin ilska på dina dammiga mumier!
OK, några praktiska frågor kring själva matchdagen:
När kan man dyka upp på torsdag om man ska spela då? Finns det en officiell starttid för passet eller är det OK att dyka upp lite hur som?
Nu när vi är så många - finns det plats för alla 16 matcher att spelas samtidigt om det skulle bli så? (Har bara varit i butiksdelen av lokalen tidigare)
Ska alla par ha med sig spelplan osv eller finns det några på plats man kan paxa? Antar att man ska ta med men bra att veta.
Föreningen håller öppet 18-22 på torsdagar, sedan är det upp till dig och din motståndare att boka exakt när ni ses. Det måste ju inte vara en torsdag i lokalen.
Lokalen är väl öppen med butiken så skulle man vara tidig så gör väl det inte något, vet inte om vi "får" vara där då om man inte blir medlem i alfaspel egentligen?
Vill du och din motståndare starta tidigare, så går det självklart också.
Det är i så fall bara att säga till i butiken (som då fortfarande har öppet) om det inte är några i lokalen redan.
Så står det ej i senaste styrelsemötesprotokollet.
Det tycker jag dessutom låter onödigt hårt. Varför inte uppmuntra andra att ta bort den där jobbiga spelaren du troligen kommer få möta i säsongens slutspel?
Efter att rättvist ha scorat en TD med Minotauren för att få ett rättvist oavgjort fick jag rättvist nog Block på både Mino och Troll. Måste betraktas som rättvist.
Comments
När du loggat in så kan du klicka på "coach list" så finns kontaktuppgifter till alla där.
Betalningen får nog Lockmund svara på, har dålig koll på den delen
Inte min och MLPK.
Han har fortfarande en snubbe med miss next.?
Åtgärdat
Nu är de oheligt förbannade och kommer ta ut sin ilska på dina dammiga mumier!
När kan man dyka upp på torsdag om man ska spela då? Finns det en officiell starttid för passet eller är det OK att dyka upp lite hur som?
Nu när vi är så många - finns det plats för alla 16 matcher att spelas samtidigt om det skulle bli så? (Har bara varit i butiksdelen av lokalen tidigare)
Ska alla par ha med sig spelplan osv eller finns det några på plats man kan paxa? Antar att man ska ta med men bra att veta.
Tack för alla hjälpsamma svar!
Att ställa frågor är ett bra sätt att få reda på saker.
Någon annan kan få förklara hur det funkar.
Vill du och din motståndare starta tidigare, så går det självklart också.
Det är i så fall bara att säga till i butiken (som då fortfarande har öppet) om det inte är några i lokalen redan.
Alternativet skulle vara att bara få lägga bounties på spelare för dem man redan spelat mot innevarande säsong?
Det som sagts är väl att bounties måste läggas på spelare i samma liga. Så mina Undead kan inte lägga en bounty på ett lag i öppna ligan tex.
Jag tyckte det var en lite rolig (och kaxig) grej att göra, hoppas att det inte uppfattas otrevligt på något vis.
Det tycker jag dessutom låter onödigt hårt. Varför inte uppmuntra andra att ta bort den där jobbiga spelaren du troligen kommer få möta i säsongens slutspel?
Det kom upp som förslag, men röstades ner.
Får inga svar från hans mail.
Tack för trevligt häng ikväll, även om min ena Herald har blivit halt på kuppen.