Huruvida jag är med på mat beror på @Dragons (min värds) vara eller icke vara på sagda händelse Men om han vill dit, eller om han bor så pass att en halvfull vilsen stockholmare kan hitta dit är jag intresserad!
Självklart är vi från Göteborg med på mat o öl på lördagen! (3 personer)
Dessutom älskar jag bytet av lokal! Jag o @brocCooLi bor på STF Livin Hotell på Järnvägsgatan så det är ju promenadavstånd över Svartån till nya spelstället! Gött!
Jag ringde och bokade bord för oss som hittills sagt att dom som vill med. Han sa att jag kunde ringa igen om vi skulle bli fler. Köket stänger 23.
Vi är ett lite större sällskap, så han sa att om vi vill ha maten någorlunda snabbt så vore det bra om vi beställde vad vi skulle äta innan. Jag tänkte ringa på fredag EM.
Ni som vet vad ni vill äta och vill få maten inom en rimlig väntetid kan PM:a mig vad ni vill äta, så slipper denna tråd en diskussion om vad vi ska äta.
Om det är fler som vill haka på skriv här eller PM mig innan fre EM så löser vi det.
@kaju hämta en meny och ringa lördag FM känns annars som en bra idé. Eller åtminstone några timmar innan. Dagen innan är onödigt tidigt. Samt att det finns möjlighet att se vad de har för alla som deltar.
Dom öppnar 17 på lör, då håller jag på med annat. Jag ringer fre em.
Alltså det är om man vill ha maten någorlunda i tid det är därför man ska beställa innan.
Som sagt: vill inte höra denna tråd till en middagsdiskisdion. PM mig om ni vet i förväg vad ni vill äta.
@Pellevin Parkering ja, nackdelen med att vara i stadskärnan. Har för mig att kvarteren från Manillagatan och österut är ganska billiga om man hittar en plats. Annars är det en stor parkering på Stortorget (infart trädgårdsgatan) men det kostar nog. Utanför Harrys (Trädgårdsgatan/Kanalv) finns också en stor parkering. Slutligen finns det massor med parkeringsgarage som det är skyltat till. Bor ni på hotell, kolla om inte de har platser ni kan stå på.
Comments
Huruvida jag är med på mat beror på @Dragons (min värds) vara eller icke vara på sagda händelse
Självklart är vi från Göteborg med på mat o öl på lördagen! (3 personer)
Dessutom älskar jag bytet av lokal! Jag o @brocCooLi bor på STF Livin Hotell på Järnvägsgatan så det är ju promenadavstånd över Svartån till nya spelstället! Gött!
@Thursablot Micke Hillgren anmälde med dig på annat håll. Jag skriver upp dig.
Jag bokar bord på ett ungefär på så många som har anmält sig.
Edit: Ah
@brocCooli @suncar @inforthepain @equilibri @Duckwing @Mago @Dragons @Mufflo @coma @Thursablot @Ozt
Jag ringde och bokade bord för oss som hittills sagt att dom som vill med. Han sa att jag kunde ringa igen om vi skulle bli fler. Köket stänger 23.
Vi är ett lite större sällskap, så han sa att om vi vill ha maten någorlunda snabbt så vore det bra om vi beställde vad vi skulle äta innan. Jag tänkte ringa på fredag EM.
Ni som vet vad ni vill äta och vill få maten inom en rimlig väntetid kan PM:a mig vad ni vill äta, så slipper denna tråd en diskussion om vad vi ska äta.
Om det är fler som vill haka på skriv här eller PM mig innan fre EM så löser vi det.
Alltså det är om man vill ha maten någorlunda i tid det är därför man ska beställa innan.
Som sagt: vill inte höra denna tråd till en middagsdiskisdion. PM mig om ni vet i förväg vad ni vill äta.
Hörs
0736916416