Även jag är lite nyfiken på hur det blir.
Väntar på betalningsinformation på mail så jag vet att jag är med och kan beställa tågbiljett och boka boende...
Eller har inte @Thursablot skickat in något roster ännu?
Skickade detta mail till alla deltagarna nyss men kan även lägga infon här om det kommer några sena deltagare och ifall jag missat någon av er.
Hej kära deltagare.
Nu närmar sig turneringen, det är strax under två veckor kvar till avspark och vi har 26 deltagare som alla kommer dyka upp och spela samtliga 6 matcher. 23 olika lagtyper (av 24 möjliga) är anmälda och startfältet ser väldigt starkt ut.
Då vi fick så många deltagare har vi bestämt oss för att även ge ett pris till det bästa stuntylaget, dvs det lag som är tier 3 och som på sina 3 matcher får ihop mest poäng. De flesta tier 3 lagen spelar i Gnällbältsbowl av förklarliga anledningar så vi ser fram emot spännande matcher för att avgöra vem som ror hem detta pris på söndagen.
Schemat för helgens turneringar är nu satt upp. Då ingen har anmält sig till endast söndagens Gnällbältsbowl har vi beslutat att tidigare lägga starten av Gnällbälts Bowl (match 4) till att spelas på lördagen så att vi kan sluta tidigare på söndagen och de som reser lite längre har större möjligheter att ta sig hemåt i god tid. Detta gör förvisso att lördagen blir lite mastigare med fyra matcher efter varandra och att ni måste komma ihåg att ta med er båda era lag redan på lördagen.
Schemat
Saturday 7/3
9:00 - Doors open and registration.
9:30 - Pennybridge Cup starts with the first match
11:45 - Lunch break
12:30 - Game 2 Pennybridge Cup
15:00 - Game 3 Pennybridge Cup
17:30 - Game 4 Gnällbälts Bowl
Sunday 8/3
09:30 - game 5 Gnällbälts Bowl
11:45 - Lunch break
12:30 - game 6 Gnällbälts Bowl
about 15:30 - Closing cermony
Slutligen om ni skall sova hemma hos någon Örebroare och inte fått kontakt med denna ännu så meddela mig så ordnar nuffle en påminnelse om saken till personen i fråga.
Med vänliga hälsningar
Martin Stackelberg (NAF: Lard)
@Lard inga som bara kör en dag alltså. Fungerade det i alla fall med att locka lokala coacher?
Vidare insåg jag att jag helt strippat ett lag jag ska köra. Det här kan bli stressigt. Lär få strippa dem igen efter attacksnabb slafsmålning då jag ämnar börja måndag. Prupp.
Comments
Väntar på betalningsinformation på mail så jag vet att jag är med och kan beställa tågbiljett och boka boende...
Eller har inte @Thursablot skickat in något roster ännu?
Stuntypris, tjohoo.
Peppen är kalashög
Vidare insåg jag att jag helt strippat ett lag jag ska köra. Det här kan bli stressigt. Lär få strippa dem igen efter attacksnabb slafsmålning då jag ämnar börja måndag. Prupp.
Jag gissar på High Elves hur som haver!