NärkeBowl 2015 7-8 mars

245678

Comments

• Skoberget wrote: »
    Insåg precis att jag tyvärr inte kan komma upp på turneringen. :(

Frugan fyller år den helgen samt att det är 80-års fest för hennes mormor samma helg och det är nog inte helt uppskattat om jag inte närvarar vid dessa.
    Ge bort en familjeresa i present :D
  • Presenten kan vara att du ger dem lite egentid? :)
  • Kommer bli en bra vår det här =)
  • Skoberget vågar inte eftersom jag hotar med att närvara. Han vet att det är grudge på gång efter förra mötets nesliga nederlag (givetvis baserat på ren otur och inget annat *ehost*) men så är det nu. Så kan det gå.
  • Fasen har upptäckt att jag skall på bröllop denna helgen. Surt sa någon...
    Antar att datument inte byts tillbaka till orginaldatumet nu när det inte verkar bli något nyval?
  • Varum, ska du på bröllop? Det sätter ju vissa käppar i en del hjul, dock är inte den käppen större än att jag kan knäcka den. Ny planering (tm).
  • edited January 2015
    Sista anmälningsdatum är förövrigt en månad innan turneringen, dvs klockan 24 den 7:e februari. Efter det tar vi bara emot odd man out anmälningar, dvs den som anmäler sig sist efter det får vara odd man out så om fler anmäler sig efter den 7:e februari är det den som gör det sist som blir odd man out, de andra blir vanliga deltagare. Anmäler sig alla innan den 8:e februari fixar turnerings arrangören en odd man out.
  • Jag ämnar dyka upp till detta evenemang, måste bara bestämma helt vilka lag det blir :)

Kan man få paxxa en soffa/golvplats hos någon örebroare? :)
  • Det går bra @Mufflo. Vi fixar en bädd åt dig. Skriv det även i ditt "registrerings mail" så jag inte glömmer bort det
  • 12 personer har nu visat intresse och då kommer det komma åtminstonne några till Örebroare plus antagligen lite fler utsocknes. Kan bli bra det här.
  • Jag kommer! Skulle uppskatta soffa/golv med
  • Jag kommer! :)
  • Jag kommer också, behöver sovplats :)
  • Trevligt. Skriv på era mail med roster att ni behöver sovplatser så minskar risken att det missas.

Nu är vi 17coacher!
  • Jag filar på min anmälan, kommer med största sannolikhet dyka upp.
    Dag 2 blir det chaos pact. Men osäker på dag 1.
    Har 78 norse-matcher på NAF just nu och är lite sugen på att försöka komma upp i tresiffrigt.
  • Vi blir ett gäng Skövdebor som kommer också. Just nu vet jag att vi är tre men har inte ens pratat med alla ännu om detta så jag får återkomma i ärendet :)
  • Tja!
    Angående sovplatser så har jag redan fullbokat hos mig.
    Jag googlade på vandrarhem i Örebro och hittade två ställen som verkar riktigt mysigt.
    http://www.orebrocityvandrarhem.se/
    http://www.livin.se/
    Det finns lägenhetsrum om man vill mysa ihop sig flera om man vill.
    Livin ligger rätt centralt om man vill kunna gå dit efter några kalla. Där kostar det mindre om man bokar 1 månad innan.
  • Vi kollar över boendet när registreringen av deltagarna är färdig, dvs en månad innan arret. Om vi inte blir supermånga får alla plats på golv...
  • Om 8 dagar, den 7 februari stänger den vanliga registreringen. Efter det går det att registrera sig men man blir "odd man out" tills någon annan anmäler sig. Innan 7 februari garanterar vi att ni får spela. För att räknas som registerad måste man dock anmäla sig, skicka in rosters samt betala. Hittils är det 5 som lyckats med denna bedrift men 20-24 har sagt att de är intresserade än så länge.
  • hm det är så pass snart ja. Får försöka ta tag i det där nu i helgen :)
  • Är rätt säker att jag betalt, borde finnas en "suncar" bland dina kontoöverföringar
  • har ej lyckats med rosters än. ska se till att styra upp detta.
  • Då måste jag besluta mig snart. Oj vad jobbigt.
  • Fråga: Briben man får som t3 i gnällbältebowl, får man som goblin köpa 3 bribes och med den få en fjärde? :)

Eller är jag bara dålig och kan inte läsa om det står skrivet att man inte får?
  • Du får ha 4 bribes
  • I vilket format vill ni ha in team rosters?
    Vi blir 5 från Skövde och tror att jag tar hand om allt det administrativa igen om det går bra så slipper de andra ens lyfta ett finger ;)

Nu ska vi bra se till att alla fixar ihop 2 lag var på en vecka. Upptäckte att alla mina egna lag jag har modeller till är tier 1. Sådana problem *suck*
  • Så himla kul att Skövdecrowden blivit aktiv!
  • är det max 2 starplayers som gäller?
    ser inget tydligt om det exakt.
  • Det står dock så i CRP
Sign In or Register to comment.