Okej score används för lagpoäng. Tack, antar att ordningen på pairing är en hint om placeringar antar jag. Tack för att du tog dig tid Smulzer. Heja alla.
@grumplekins är detta exakt samma rating som man får på NAF sen? Alltså räknar den på motståndarens aktuella ranking i den specifika matchen eller räknar den bara på motsåndarens starting rating?
@sirvejlance det har stämt i alla tester hittills men det kan ju finnas en bug nånstans. Men ja, den räknar match för match. Min lilla dator tuggade 378 matcher ikväll.
Efter att ha sovit ett dygn+ så vill jag ta tillfället i akt att tacka alla arrangörer och spelare för en fantastisk fin helg. Jag tycker vi gör om det nästa år. ❤️
Comments
Pairings runda 4
Okej score används för lagpoäng. Tack, antar att ordningen på pairing är en hint om placeringar antar jag. Tack för att du tog dig tid Smulzer. Heja alla.
Den som meckar Score kan gärna få fixa vårt lagnamn där så det stavas som vi angivit det. :)
Kroppslig kollaps.
Round 5
Grattis @Nyaga @Ionas @grumplekins!!!
Yes!!!! Bucklan är hemma! Grattis @Ionas @Nyaga @grumplekins grymt jobbat!
och tack SAS för ett superbra anordnat SM
Grattis Fellowship of the Fling.
🤩👌
Det blev riktigt spännande.
@grumplekins är detta exakt samma rating som man får på NAF sen? Alltså räknar den på motståndarens aktuella ranking i den specifika matchen eller räknar den bara på motsåndarens starting rating?
@sirvejlance det har stämt i alla tester hittills men det kan ju finnas en bug nånstans. Men ja, den räknar match för match. Min lilla dator tuggade 378 matcher ikväll.
Om någon skulle se att de får en annan ranking av NAF sen är det viktigt att de meddelar mig.
@grumplekins cool
Tack alla som kom och spelade Blood Bowl i Sala i helgen! Ni va otroligt bra och hjälpte oss massor så allt flöt på så smidigt det bara kunde gå!
Vi kommer Maila ut ett dokument där ni kan ge oss arrangörer feedback från helgen. Denna kommer troligtvis skickas under nästa vecka.
Tusen tack igen för att ni kom!
Och stort grattis till Ionas, Nyaga och Grumplekins för Squad segern och Brotopatia bäste individuella Coach!!
Ses 2025!
Allt är klokt och stämmer utom att Brutopatia vann individuella.
@grumplekins tack
Tack till alla arrangörer och alla andra som har arbetat med eventet! 🙂
Bra jobbat!
Tack till @KaithOEX som släppte in en OTT! Det är storartat! <3
Efter att ha sovit ett dygn+ så vill jag ta tillfället i akt att tacka alla arrangörer och spelare för en fantastisk fin helg. Jag tycker vi gör om det nästa år. ❤️
kul!
jag lyckades anmäla med mig Amazons. Men har inte lyckats hitta några regler för lagbygge.
Ursäkta. Skrev fel tråd.
Best in race
Skaven - Brutopatia
Undead - Melisqus
Amazon - Tonalt
Lizardmen - Grumplekins
High Elves - Oberwald
Orc - Sherbie
Necro - Spelledaren
Norse - Pidpad
Wood Elves - Marty33
Tomb Kings - Bloodfeast
Underworld - Joel Hulkonen
Elven Union - Sveninge
Dwarf - Fröjdis4life
Chaos - Naama
Dark Elves - J_Ho
Chaos dwarfs - Rainmaker
Ogre - Msfiling
Khorne - demonikai
Vampire - Duckwing
OWA - D-rock
Human - Palasca
Slann - Bobo
Nurgle - imp
Renegades - Munken
Black Orc - Fredrik Appelberg
Halfling - Broder_joe
Goblin - pixlprops
Kan vi få en worst in race också?
Stort tack för ett fantastiskt arrangemang!
Imponerande, proffsigt och fokuserat 10/10