Swedish Nationals (Major) 2024 27-28 January Sala

11416181920

Comments

• Var två med i Stockholm, skapligt sving upp på vald ras :)

• Härligt med ett gediget rantande. Såg inte precis hela filmen. Skrorg hälsar o tackar delar av panelen för förtroendet🙂.

Kommer tour play att öppnas så att vi kan kolla själva också?

Allt gott, Oscar

• edited January 2024

@oscarschoen det kommer öppnas så alla ser

planen är tisdag eller onsdag. Så kolla ranta mycket nu innan!

• @Smulzer om man vill hänga på att äta på fredag, behöver man föranmäla sig?

Och behöver ni fler planer? Och vilken size, funkar stora mattor eller vill ni ha max i gws 2020 plan?

• @Cnott

Nä behövs ingen föranmälan. Och bara gå till restaurangen från 19.30

Vi arrangörer kommer va i spellokalen ställa iordning och kommer nog ner när möjlighet finns.

Alla alternativ på spelplan fungerar. ta med det ni har.

• Jag tar med en Alicanteplan.

• Sportbar i Sala?

Spendrups Hörna, är det något som finns kvar där? Har ett visst intresse av att se en match på fredagskvällen. Är det någon boende i närområdet Sala som vet?

• edited January 2024
    This is an embed external element. It can be deleted using the delete key or the backspace key. To view the full element, press the preview button below.

*poff

• Här kommer lite mer info om näst helg.

• This is an embed external element. It can be deleted using the delete key or the backspace key. To view the full element, press the preview button below.

Kan vara så att de visar på Gillet 6. "Hörnan" finns inte kvar.

• @Marty33 vad ska du kika på?

• @Smulzer Löven vs. SSK 🤩👍

• Tar en regelfråga på en gång.

En spelare med animal savagery som ligger ner och missar sitt AS-slag och slår till sin kompis. Kan motståndaren använda MB då, på samma sätt som om spelaren startar från stående?

samma fråga men om AS-spelaren börjar sin aktivering utan tacklezones?

• Svar ja på båda.

• This is an embed external element. It can be deleted using the delete key or the backspace key. To view the full element, press the preview button below.

Lördag kväll är klart! Gillet 6 har Fröken Snusk på kvällen som artist 😂🤣

Är det du @Oberwald_1 som tajmat den bokningen😁

• det måste en nästan gå på när hon har låtar som 'rid mig som en dalahäst' :D

• @Marty33 Jag bokade dom främst för din skull, så att du har backup ifall inget ställe sänder löven.

Kärlek och omtanke, jag gillart ❣

Löven är faktiskt spelfri på lördag. Match fredag och söndag så jag får nog fullt upp alla kvällar 😎

• @Marty33 @Frantic typiskt att inte Löven spelade mot VIK på fredagen i Västerås då!

• @Smulzer - Faktiskt, men det räcker med att de möter alla topp tre lagen på en vecka... ;)

• edited January 2024

Tänkte bara samla lite dryg 08-poäng genom att påpeka hur mycket jag avskyr såväl hockybocky som epadisco.

• du och jag ska stå längst fram och vråla med @grumplekins <3

• Min lagkamrat som har målat mitt lag. Får han ställa upp i målartävlingen med det laget?

• Klart han får.... bara du ställer det på rätt ställe, så upplever jag tävlingen när jag läser reglerna :D

• När släpps alla rosters?

Till nästa år: Boka typ Mustasch istället, det är lite mer min musiksmak😎

Vad najs, lottas motståndarna då också?

Sign In or Register to comment.