Spendrups Hörna, är det något som finns kvar där? Har ett visst intresse av att se en match på fredagskvällen. Är det någon boende i närområdet Sala som vet?
En spelare med animal savagery som ligger ner och missar sitt AS-slag och slår till sin kompis. Kan motståndaren använda MB då, på samma sätt som om spelaren startar från stående?
samma fråga men om AS-spelaren börjar sin aktivering utan tacklezones?
Comments
Var två med i Stockholm, skapligt sving upp på vald ras :)
Härligt med ett gediget rantande. Såg inte precis hela filmen. Skrorg hälsar o tackar delar av panelen för förtroendet🙂.
Kommer tour play att öppnas så att vi kan kolla själva också?
Allt gott, Oscar
@oscarschoen det kommer öppnas så alla ser
planen är tisdag eller onsdag. Så kolla ranta mycket nu innan!
@Smulzer om man vill hänga på att äta på fredag, behöver man föranmäla sig?
Och behöver ni fler planer? Och vilken size, funkar stora mattor eller vill ni ha max i gws 2020 plan?
@Cnott
Nä behövs ingen föranmälan. Och bara gå till restaurangen från 19.30
Vi arrangörer kommer va i spellokalen ställa iordning och kommer nog ner när möjlighet finns.
Alla alternativ på spelplan fungerar. ta med det ni har.
Jag tar med en Alicanteplan.
Sportbar i Sala?
Spendrups Hörna, är det något som finns kvar där? Har ett visst intresse av att se en match på fredagskvällen. Är det någon boende i närområdet Sala som vet?
*poff
Här kommer lite mer info om näst helg.
Kan vara så att de visar på Gillet 6. "Hörnan" finns inte kvar.
@Marty33 vad ska du kika på?
@Smulzer Löven vs. SSK 🤩👍
Tar en regelfråga på en gång.
En spelare med animal savagery som ligger ner och missar sitt AS-slag och slår till sin kompis. Kan motståndaren använda MB då, på samma sätt som om spelaren startar från stående?
samma fråga men om AS-spelaren börjar sin aktivering utan tacklezones?
Svar ja på båda.
Lördag kväll är klart! Gillet 6 har Fröken Snusk på kvällen som artist 😂🤣
Är det du @Oberwald_1 som tajmat den bokningen😁
det måste en nästan gå på när hon har låtar som 'rid mig som en dalahäst' :D
@Marty33 Jag bokade dom främst för din skull, så att du har backup ifall inget ställe sänder löven.
Kärlek och omtanke, jag gillart ❣️
Löven är faktiskt spelfri på lördag. Match fredag och söndag så jag får nog fullt upp alla kvällar 😎
@Marty33 @Frantic typiskt att inte Löven spelade mot VIK på fredagen i Västerås då!
@Smulzer - Faktiskt, men det räcker med att de möter alla topp tre lagen på en vecka... ;)
Tänkte bara samla lite dryg 08-poäng genom att påpeka hur mycket jag avskyr såväl hockybocky som epadisco.
du och jag ska stå längst fram och vråla med @grumplekins <3
Min lagkamrat som har målat mitt lag. Får han ställa upp i målartävlingen med det laget?
Klart han får.... bara du ställer det på rätt ställe, så upplever jag tävlingen när jag läser reglerna :D
@kaju ja
När släpps alla rosters?
Ikväll!
Till nästa år: Boka typ Mustasch istället, det är lite mer min musiksmak😎
Vad najs, lottas motståndarna då också?