Jag satt bredvid ... Var inte kul att se en vuxen man gråta sådär och då kan jag säga att det var inte @inforthepain som grät, det var glädjetårar från @khanmank ;)
Tråkigt @Ikterus , men en värdig ersättare i @khanmank. @Jimmieblla Är du på det klara med att du är flyttad till deltagande plats? I så fall, kommer du? Är det någon som känner honom och har kontaktuppgifter?
Angående lunch lördagen så är mitt förslag att jag lägger en förbeställning på närmsta pizzeria för samtliga så kör dom ut åt oss, så slipper vi lägga tid på att hitta matställe. Är det någon som inte äter pizza och vill ha någon form av sallad istället, alternativt verkligen inte vill ha eller inte tål någon speciell ingrediens på pizza så säg till. Annars kommer jag beställa fyra olika sorters pizza, och så får man förhoppningsvis en liten chans till valmöjlighet ändå.
Bara två dagar kvar sedan ska rostren vara inlämnade. @Zedd verkar ha missat sitt sista datum @Oberwald_1 … vad hade herrn tänkt för straffavgift? Om du har dålig fantasi har jag ett riktigt tråkigt nurgleroster han kan få spela med noll rr men en master chef. Tycker det låter som ett lämpligt straff, men du kanske har andra tankar för herrn?
@Frantic Ja han bör bli straffad, inte nog med att han missat deadline så tänker han åka till någon brud efter turneringen och kan således inte ta med min ständige odd-man "Tomten" ner från Sundsvall, det kommer säkert innebära att jag inte får spela. Nurgle-roster med Master chef låter som ett lämpligt straff.
@grumplekins Det har justerats och lagts till en del under tidens gång, inget som har påverkat någon som skickat in roster. Anqi Panqi kommer tas bort idag t.ex. då jag missat att "hen" finns i bb2020.
Comments
Jag kan nu ställa upp som reserv ifall det behövs. Räcker om jag vet fredagen 21/7
Jag har tråkiga nyheter att jag måste avstå denna gång :(
Enda positiva med det beslutet @inforthepain är att jag hamnar på en placering bättre..
OM jag har tur..
Jag spöade ju Janne sist så jag ser mitt eventuella deltagande som en förstärkning av startfältet …
Jag satt bredvid ... Var inte kul att se en vuxen man gråta sådär och då kan jag säga att det var inte @inforthepain som grät, det var glädjetårar från @khanmank ;)
Skämt och sido, värdig ersättare imo :D
Tråkigt @Ikterus , men en värdig ersättare i @khanmank. @Jimmieblla Är du på det klara med att du är flyttad till deltagande plats? I så fall, kommer du? Är det någon som känner honom och har kontaktuppgifter?
Angående lunch lördagen så är mitt förslag att jag lägger en förbeställning på närmsta pizzeria för samtliga så kör dom ut åt oss, så slipper vi lägga tid på att hitta matställe. Är det någon som inte äter pizza och vill ha någon form av sallad istället, alternativt verkligen inte vill ha eller inte tål någon speciell ingrediens på pizza så säg till. Annars kommer jag beställa fyra olika sorters pizza, och så får man förhoppningsvis en liten chans till valmöjlighet ändå.
Låter bra för mig… skulle du misslyckas och beställa efter en pizza med Oliver på så kan jag alltid peta bort dem. 😎👍
@Oberwald_1 Så länge det inte är kött på pizzorna så låter det jättebra ;)
Hej, Jo såg att jag kom upp på deltagarlistan så planerar att komma.
@Jimmieblla Topp!
@Duckwing Taget, minst en vegetarisk noterat.
@Frantic Ingen risk för oliver, jag avskyr det.
@Pertan Du får dina tärningar och markör på plats.
@Oberwald_1 jag är galet petig - kan man typ paxa att det ska finnas capricciosa?
Drar folket till Enköping på fredag eller lördag?
Jag och felix anländer på fredag kväll
Pappa kommer upp på fredag! Är man ledig fr familjen så passar man på 😅
Räcker om ni alla får stå ut med mig så lite som möjligt…. Lördag
Btw, filar lite på listor och kastar ut frågan om någon råkar sitta på en Razta Tailspike modell som man kan låna?
jag har en @Pertan … behöver måla den först dock.
@Frantic lpter bra! Inte helt säker på varken rasen eller listan men återkommer absolut om han blir aktuell! 👍🏻
@grumplekins Jag är inte förvånad ;) , men nog ska capricciosa gå att ordna, det känns som det blir en fjärdedel av pizzorna faktiskt.
@Oberwald_1, jag måste tyvärr hoppa turneringen!
kört ihop sig med schemat :-(
@Juiblex det var därför du ville ha din pizza på göteborgsturneringen?
Hahahhah schhhhh @inforthepain….
@Juiblex Tråkigt! Precis när jag fick veta att Zarah kommer till turneringen ;)
Hahahahha blev det en bira för mycket Juiblex??
Jag drar till Enköping på fredag vid lunchtid. Tar nog en promenad och turistar lite.
Alla som vill gnälla på mitt roster får gärna hänga på.
Bara två dagar kvar sedan ska rostren vara inlämnade. @Zedd verkar ha missat sitt sista datum @Oberwald_1 … vad hade herrn tänkt för straffavgift? Om du har dålig fantasi har jag ett riktigt tråkigt nurgleroster han kan få spela med noll rr men en master chef. Tycker det låter som ett lämpligt straff, men du kanske har andra tankar för herrn?
Visst är det inte bara jag? Visst har Starplayerpriserna justerats lite då och då? Alla kanske ska kontrolla innan de skickar in…
@kaju Jag kan nog guida dig runt lite om du vill.
@Frantic Ja han bör bli straffad, inte nog med att han missat deadline så tänker han åka till någon brud efter turneringen och kan således inte ta med min ständige odd-man "Tomten" ner från Sundsvall, det kommer säkert innebära att jag inte får spela. Nurgle-roster med Master chef låter som ett lämpligt straff.
@grumplekins Det har justerats och lagts till en del under tidens gång, inget som har påverkat någon som skickat in roster. Anqi Panqi kommer tas bort idag t.ex. då jag missat att "hen" finns i bb2020.
Jag skickade in roster före deadline
#tryhard2023
bara en figur att måla
#earliceftw
Jag kan inte se vart man skall skicka in rostern i första posten. Räcker att den är klar då antar jag :D