Resa bokad! Tack @Viccy för att jag kan åka med dig till Enköping från Uppsala, tack @Oberwald_1 för att att jag kan sova hos dig och till an annorlunda turnering och slutligen tack @Chrixx för att jag kan åka med dig till Arlanda efter att alla dubbelskallar alt snake eyes är färdigslagna.
Nu ska jag bara fila klart på roster också är ju allting klart :D
Comments
@Jimmieblla Blev ett avhopp nu så lägger in dig som deltagande.
@Oberwald_1 Najs!
Jag har tyvärr fått förhinder och kommer inte😴
@emilskaya Tråkigt! Men samtidigt uppgraderades då @Frantic sovplats till något bättre 😊
Skulle jag kunna ta golvet då @Oberwald_1 ?
@Juiblex Det går bra.
Frantic - Barnsäng
Marty - Barnsäng
Drexxl - Soffa
Froxt - Soffa
Zedd - Golv
Juiblex - Golv
Det blir trångt men gemytligt.
fyfan vilket krök det blir på lördagen
Haha - kommer sluta med att Filip ligger under mig i baby-crib 🤣
Jag har inte löst boende. Några tips eller coacher i samma sits?
Jag kommer pendla från Norra Stockholm. Du kan sova hos mig om du inte hittar bättre alternativ @coma.
Tidigaste planet landar 09:05 hinner en till Enköping på 55 minuter? @Chrixx Jag hade tänkt åka med dig som @Marty33 men blev osäker?
Google maps säger: Arlanda - Enköping 53 min..
Googlade också det @Pertan men blev något osäker…. Sk lämna planet och hitta skjutsen, har en känsla av att det kan ta mer än 7 minuter … 🤔
Ni landar väl samtidigt @Frantic så du har givetvis plats i bilen, så får ni kuta helt enkelt och jag kanske köra lite fortare än tillåtet ;)
@Chrixx japp… men jag känner att jag inte vill chansa att planet är sent och tappa 2k för en resa söderut. Ska kolla tåg …
Om jag tar tåget så landar jag i Uppsala 05:25 eller 08:32 är det någon som har dessa vägar förbi till turneringen?
@Frantic Jag skulle kunna rulla förbi Uppsala och plocka upp dig 8:32.
Tack @Viccy, jag återkommer när jag vet hur det blir :)
Gör så! :)
@Duckwing hur ser ditt pendlande ut planeringsmässigt?
@grumplekins jag kommer också att pendla, så om du tar dig till Liljeholmen kan du haka på mig.
@Nyaga det låter ju onekligen smidigt. Hur åker du?
@grumplekins Jag tänkte åka hemifrån c.a 8:30 (7:30 på söndagen) och tillbaka hem en liten stund efter sista matchen avslutats.
@Duckwing jag tror Nyaga är en bättre geografisk matchning för mig - men tack!.
Jag kan spela in oupphörligt pladder så det räcker till alla bilturer om ni känner att ni går miste om nåt?
Visst, spela in och lägg upp på youtube så lovar jag lyssna.
@Viccy - Priv
Resa bokad! Tack @Viccy för att jag kan åka med dig till Enköping från Uppsala, tack @Oberwald_1 för att att jag kan sova hos dig och till an annorlunda turnering och slutligen tack @Chrixx för att jag kan åka med dig till Arlanda efter att alla dubbelskallar alt snake eyes är färdigslagna.
Nu ska jag bara fila klart på roster också är ju allting klart :D
Heja Frantic. Kul att det blir turnering
@Frantic ❤️
@mikethemachine - Japp, bara det där rostret en ska bli överens över. :P
@Chrixx ;)