@coma du kan skicka till mig på valfritt sätt. Här, discord, messenger eller mail. Är även öppen för andra förslag om det skulle vara något som passar dig bättre.
Skulle någon vänlig själ som kommer att bo i "The Ober-House" (tm) köpa ett flak med öl som jag och (förhoppningsvis) Felix kan dricka under helgen, så att vi slipper att minnas helgen i framtiden.
Det innebär att fem coacher inte har tagit ut en Old Star till sitt lag? Kommer de att få gå en skampromenad á la Game of thrones i början av turneringen?
Nu har jag gjort pizzabeställning för 22 pers, samtliga som ska delta vänligen swisha mig 110:- på 0723871734. Vegetariskt beställt till @Duckwing och Spoiledsquid, samt capricciosa till @grumplekins. Övriga får fyra standardpizzor att välja på.
Comments
@coma testa pm här på forumet
@coma du kan skicka till mig på valfritt sätt. Här, discord, messenger eller mail. Är även öppen för andra förslag om det skulle vara något som passar dig bättre.
@Oberwald_1 ovanligt lyxigt! :) (slängde iväg den på messenger)
du borde skickat in din roster med blommogram @coma !!!!
@brocCooLi det är ju en fantastisk orkidé! :D
Eller lyxa till det och skicka det med ett strippogram....
Blir nog väldigt uppskattat på @Oberwald_1 arbetsplats.....
Skulle någon vänlig själ som kommer att bo i "The Ober-House" (tm) köpa ett flak med öl som jag och (förhoppningsvis) Felix kan dricka under helgen, så att vi slipper att minnas helgen i framtiden.
Borde ni inte ha sån där fräck pucko dricka då @Drexxl ?
Jag kan fixa det @Drexxl
Rasfördelningen ser ut som följande
High Elves - 3
Dwarfs - 3
Humans - 3
Ogre - 2
Dark Elves - 2
Khorne - 1
Skaven - 1
Black Orcs - 1
Renegades - 1
Goblins - 1
Flings - 1
Necro - 1
Tomb Kings - 1
Wood Elves - 1
OWA - 1
------------------------------
Bo Gallanté - 5
Boomer Eziasson - 3
Wormhowl Grayscar - 2
Giants - 2
Count Luthor - 1
Prince Moranion - 1
Ulgroth Bolgrot - 1
Brick Farth/Grotty - 1
Galrond Goldleaf - 1
Sinnedbad - 1
Då behöver jag inte ta med mig Rasta Tailspike med andra ord :)
Det innebär att fem coacher inte har tagit ut en Old Star till sitt lag? Kommer de att få gå en skampromenad á la Game of thrones i början av turneringen?
Kan vara fler… finns kanske någon/några coacher som spelar med två? 🤔
7 alvstjärnor och 6 lag…
Jag hejjar på Sinnedbad & tillhörande lag :)
Tror att Bo G. också spelar för Old World Classic
Puckodricka eller öl?
Ja han är väl inte myndig ännu så det blir oboy.
Köp en del oboy en del öl och blanda på fat.
PEPPA!
visa rosters!!
Ranta fick dom i söndags. Tänkte att dom får stå för presentationen
Kul med ranta!
Nu har jag gjort pizzabeställning för 22 pers, samtliga som ska delta vänligen swisha mig 110:- på 0723871734. Vegetariskt beställt till @Duckwing och Spoiledsquid, samt capricciosa till @grumplekins. Övriga får fyra standardpizzor att välja på.
Betalt
Grumplekins
Zedd
Densom
Theomir
Spoiled
Pertan
Nyaga
Frantic
Duckis
Drexx
Fröjdis
Jimmeblla
Froxt
Ionas
Viccy
Khanmank
@Oberwald_1 Bra swishar nu med meddelandet -> IWasFirst4TheKebab ;) Räknas inte det så kräver jag omlottning i tredje matchen.
@Frantic Paxar en kebabpizza åt dig.
❣️🥰
Jag dyker upp i Enköping runt 17.30 imorgon.
Finns det nån man kan åka med på lördag morgon från stan till spellokaler? @coma vill åka med också.
@kaju Kan åka över stan kommer från Västerås hållet. Bara smsa vart ni är så kommer jag förbi