Gief standings!
Runda 5 och standings.
Bra jobbat @Drexxl
Spännande, blir en hård dag imorgon. Ser jämt ut :)
Kör igång matcherna! Mitt tarmsystemet håller mig fast på toaletten en stund till.
Grattis Drexxl! Tråkigt att du snaked för draw i sista matchen.
Summer Crush Stars
2019 -Mikethemachine
2020 - Oberwald
2021 - Kaju
2022 - Zedd
2023 - Drexxl
Snyggt drexxl!
Tack för en fin helg alla! Grattis @Drexxl!
Tack för en bra turnering. Trevligt gäng som vanligt, med många nya motståndare.
Grattis till vinsten Drexxl🤩
Som vanligt blir man bara sugen på mer…
Stort grattis @Drexxl !!
Grattis Drexxl. Är det ett framtida lag jag ser där
Dr.xxxxxxxxl! Gz!
Kunde inte vara där och stoppa dig denna gången :( förlåt alla andra.
Ja, grattis @Drexxl snyggt jobbat och sjukt bra spelat att inte släppa in en enda td fram till game 6.
tack @Oberwald_1 för bra anordnad turnering, kul annorlunda regelpaket och bra sovplats.
Till alla andra som inte var med eller ni som inte kan få nog samt ni som vill revanschera sig så finns Sveriges tuffaste turnering den 5:e augusti. USB5: https://forum.swebba.se/discussion/2094/usb-5-spring-of-wisdom-5-e-augusti-sveriges-tuffaste-turnering/p1
Jag fick med en extra prone/stunned-markör från UkTC. Kolla om jag snattade eran
Performance Rating:
Comments
Gief standings!
Runda 5 och standings.
Bra jobbat @Drexxl
Spännande, blir en hård dag imorgon. Ser jämt ut :)
Kör igång matcherna! Mitt tarmsystemet håller mig fast på toaletten en stund till.
Grattis Drexxl! Tråkigt att du snaked för draw i sista matchen.
Summer Crush Stars
2019 -Mikethemachine
2020 - Oberwald
2021 - Kaju
2022 - Zedd
2023 - Drexxl
Snyggt drexxl!
Tack för en fin helg alla! Grattis @Drexxl!
Tack för en bra turnering. Trevligt gäng som vanligt, med många nya motståndare.
Grattis till vinsten Drexxl🤩
Som vanligt blir man bara sugen på mer…
Stort grattis @Drexxl !!
Grattis Drexxl. Är det ett framtida lag jag ser där
Dr.xxxxxxxxl! Gz!
Kunde inte vara där och stoppa dig denna gången :( förlåt alla andra.
Ja, grattis @Drexxl snyggt jobbat och sjukt bra spelat att inte släppa in en enda td fram till game 6.
tack @Oberwald_1 för bra anordnad turnering, kul annorlunda regelpaket och bra sovplats.
Till alla andra som inte var med eller ni som inte kan få nog samt ni som vill revanschera sig så finns Sveriges tuffaste turnering den 5:e augusti. USB5: https://forum.swebba.se/discussion/2094/usb-5-spring-of-wisdom-5-e-augusti-sveriges-tuffaste-turnering/p1
Jag fick med en extra prone/stunned-markör från UkTC. Kolla om jag snattade eran
Performance Rating: